Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Chapter 6

[Twilight Saga] Freaking out!

25 jan 2010 - 21:09

1147

7

552



Chapter 6

En nogmaals wil ik even kwijt dat ik dit verhaal niet zo goed had kunnen maken zonder de hulp van Nikita. :] Zij is degene die met geweldige ideeën komt. Thanks kiet! <3

Langzaam word ik wakker en ik merk dat het al 11 uur is. Om half 1 zou iedereen ongeveer komen, dus ik moet opschieten. Snel stap ik onder de douch en was ik mijn haren. Daarna kleed ik me snel aan, doe ik mijn haar en doe ik wat make up op. Ik loop naar beneden en ik eet een boterham.
Als snel is het rond 1 uur en gaat de bel. Nikita en Riyaz staan voor de deur.
We begroeten elkaar en ik krijg hun cadeautjes. We lopen naar de woonkamer en ik schenk wat te drinken in.
Al snel gaat de bel weer en staan de Cullen's voor de deur. Ik geef ze een knuffel en we lopen naar binnen toe.

- Later die middag -
Met z'n allen zitten we in de tuin. Het is een mooie warme dag, de zon schijnt niet, maar dat maakt niet uit. Jasper en ik zitten aan de tafel waar een mega taart op staat, Alice en Rosalie zijn net naar binnengelopen en Edward, Emmett, Riyaz en Nikita zijn één of ander spel aan het doen met een mega opblaasbare bal.
Ik zit wat met het kettinkje te spelen die ik van Jasper heb gekregen, een kettinkje met een uiltje eraan, blijkbaar weet hij dat uilen mijn lievelingsdieren zijn.
Voor me staat een mega teddybeer die hij erbij heeft gegeven met een kaartje erbij. Super lief!
'Vind je het cadeautje leuk?' vraagt Jasper wéér, voor de zekerheid.
'Jahaaaaa!' roep ik lachend uit en ik geef hem weer een knuffel.
Opeens staan Edward, Emmett, Riyaz en Nikita op het grasveld te smoezen en te lachen. Het zal wel, denk ik bij mezelf.
Jasper en ik zitten nog te praten over van alles en nog wat tot die mega opblaasbare bal onze kant op komt, en ja hoor, hij belandt in de taart waardoor Jasper en ik helemaal onder zitten.
Ik zie dat ze niet meer bijkomen en Nikita kijkt me gemeen grijnzend aan. Ik wist wel dat zij het zou doen.
'Je... hebt wat taart op je wang..' zegt Jasper dan, en voorzichtig haalt hij het eraf.
'En jij zit ook helemaal onder.' grijns ik. 'Zullen we ze terug pakken?' Jasper begint te grijnzen.
'Wat wil je doen?' vraagt hij dan.
'Doe jij de kraan daar bij het muurtje open, dan pak ik de tuinslang.' grijns ik, langzaam loopt Jasper naar het muurtje toe en ik pak de tuinslang. Ik geef een gil naar Jasper die de kraan open draait en al snel stroomt het water uit de tuinslang. Oké, eerst gaat Nikita eraan.
Langzaam sluip ik wat dichterbij, ze hebben nog steeds niks door. Al snel merken ze iets en al snel richt ik met de tuinslang naar Nikita, terwijl ze hysterisch gillend rond begint te rennen. Jasper komt naast me staan en ik begint ook Edward, Emmett en Riyaz nat te spuiten.
'Laat mij is.' grijnst Jasper en ik geef hem de tuinslang. Al snel zit hij achter de jongens aan.
Ik zie Alice en Rosalie weer naar buitenkomen en ze staan voor het grasveldje toe te kijken wat er aan de hand is.
Opeens draait Jasper zich om en richt volop op Rosalie en Alice, die helemaal nat worden.
'JASPER! MIJN HAAR!' gilt Rosalie. Van schrik laat Jasper de tuinslang vallen en ik moet moeite doen om niet te lachen.
'Succes. Ik hoop dat je het overleefd.' grijns ik nog naar hem en ik loop snel naar binnen om schone kleding aan te trekken.
Zodra ik beneden kom zie ik dat iedereen al bijna opgedroogd is, en Jasper is maar weer aan de tafel gaan zitten, samen met Rosalie en Alice.
Pas als ik erbij ga zitten merken ze me op en beginnen we een gesprek over van alles en nog wat, en al snel loopt Jasper weg.
'Hij loopt altijd weg als het over meiden dingen gaat.' grijnst Rosalie.
'Ik vind dat hij het nog behoorlijk lang heeft volgehouden.' zeg ik lachend.
We praten nog wat door en al snel begint het te schemeren.
Uiteindelijk gaan de Cullen's naar huis en Nikita en Riyaz blijven om te helpen met opruimen.
'Pizza bestellen?' vraag ik als we op de bank hangen. Ze stemmen in en ik bestel pizza.
Al snel zitten we op de bank weer te praten over de dingen die we vorig jaar hebben meegemaakt, toen Kieta en ik nog bij Riyaz in de klas zaten.
De bel gaat, en de pizzabezorger staat er. Ik betaal en ik neem de pizza's aan.
We zitten met onze borden op schoot over vorig jaar te praten.
'Omfg, weten jullie nog, toen we naar Aken gingen met school...' begint Nikita.
'Jaaaaa!' gil ik gelijk.
'Toen die zwerver dat geld uit die fontein ging vissen!' roept Riyaz gelijk lachend.
'Omfg, dat was té grappig.' lacht Nikita.
'En wat dacht je van dat mens met dat bier die probeerde te jongleren, bij dat standbeeld voor de starbucks.' zeg ik grijnzend.
We lachen nog wat door en praten over vorig jaar. Er is ook zó veel gebeurd!
Al snel is het al laat en vertrekken Nikita en Riyaz.
Ik loop naar mijn slaapkamer en ik trek mijn pyjama aan. Het kettinkje van Jasper hou ik om en al snel val ik in een diepe droom.

Hand in hand lopen Jasper en ik door het bos heen. Wat we hier doen dat weet ik niet precies.
We praten en we hebben het super gezellig.
'Kom, ik moet je iets laten zien.' zegt Jasper opeens en hij trekt me mee, steeds dieper het bos in, ik herken dit stuk niet.
Al snel komen we op een onwijs mooie open plek uit, met een beekje en super mooie planten.
'Tessa, ik moet je iets vertellen.' Jasper zijn gezicht staat opeens serieus.
'Wat is er?' vraag ik dan.
Ik zie dat hij zoekt naar de juiste woorden om het te zeggen, maar niks komt uit zijn mond. Opeens geeft hij een diepe zucht.
'Tess, ik zie meer in je dan alleen een goede vriendin, ik... ik hou van je.' zegt hij in één zucht, en gespannen wacht hij op mijn reactie.
Het lijkt net alsof mijn hart stopt met kloppen. Langzaam loop ik naar hem toe en voorzichtig, komt hij naar mij toe.
We staan vlak voor elkaar en ik voel zijn ijzige adem tegen mijn huid aan, wat me de rillingen geeft. Maar diep, heel diep van binnen heb ik het super warm.
Ik zie Jasper's hoofd dichterbij komen en dan voel ik zijn ijzige lippen op de mijne. Voorzichtig, alsof hij me met één hand kan doden kust hij me. Maar opeens draait hij zijn hoofd en loopt hij een stuk terug.
'We kunnen niet samen zijn. We kunnen eigenlijk niet eens vrienden zijn.' zegt hij dan.
'Hoe bedoel je?' vraag ik dan.
'Ik ben geen mens, ik ben een monster.' zegt hij met walging. Langzaam loopt hij weer naar voren, waar de zon schijnt, en hij gaat in het licht staan. Zijn huid begint te schitteren, alsof hij een swarovski beeldje is, of alsof hij glitterspray heeft uitgevonden..
'Ik ben geen mens Tessa. Ik ben een vampier.'


Reacties:

1 2

zero
zero zei op 14 nov 2010 - 21:30:
supper verhaal


zero
zero zei op 14 nov 2010 - 21:30:
supper verhaal


Lisaa
Lisaa zei op 12 feb 2010 - 10:34:
Oehh .. meeerr<3
x


SuusAnne
SuusAnne zei op 8 feb 2010 - 20:42:
verder (L)

wel even melden (bij xColour want ik dacht dat ikj daar dus online op was )


MyReflection
MyReflection zei op 29 jan 2010 - 20:36:
yeah,
ik vind het echt superrrrr,
snel verder,
xx