Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » A fallen star needs a mediatric » Hoofdstuk 10

A fallen star needs a mediatric

8 dec 2008 - 19:16

259

6

466



Hoofdstuk 10

'Audrey en Alex weer samen gespot!' Audrey glimlachd en legt het tijdschrift op de tafel. Haar plannetje begint te werken. Iedereen weet dat ze samen zijn.. Hopelijk zorgt dit voor weer wat vertrouwen door de gewone mensen. 'hey liefje kan ik langskomen? X' 'tuurlijk Jij altijd' stuurd Audrey terug. Ze loopt haar hele huis rond wachtend op Alex. Het is nu al een maand geleden dat ze Alex de eerste keer zag. Ze kijkt uit het raam en ziet Alex auto de parking oprijden. Ze wacht tot hij aanbeld en laat hem dan binnen...






5 maand later
'ik ben je spelletjes kotsbeu! Ik kap er mee!' Dat was de druppel, kwaad smijt Jamie de deur toe. Huilend zakt Audrey in de zetel. Nu moet ze op zoek naar een nieuwe manager. Ze was Jamie's gedoe kotsbeu geweest. Hij moffelde geld weg en nog van die dingen. Ze neemt haar gsm en belt Alex op. 'Talk to me' hoord ze aan de andere kant 'hey liefj' antwoord Audrey. 'heey'' zegt Alex blij. Audrey krijgt een warm gevoel van binnen. De laatste maand begon ze meer en meer voor Alex te voelen. 'Ik, Ik heb je raad opgevolgd en Jamie ontslagen' Audrey is blij dat dat van haar hart is 'het was het beste om te doen schat' antwoord Alex als hij Audrey hoord zuchten en zachjes snikken 'weet ik, maar hij heeft me groot gemaakt en het is gewoon zo moeilijk dat ik nu naar iemand anders op zoek moet.' antwoord Audrey die moeite doet om niet in huilen uit te barsten...


Reacties:

1 2

verenaCullen
verenaCullen zei op 14 aug 2009 - 21:53:
ga alsjeblieft snel verder

het is echt een super goed verhaal


xx


cocoloco
cocoloco zei op 23 juli 2009 - 2:25:
wanneer ga je weer verder?? deze is echt goed!!!!!


sweetlovley
sweetlovley zei op 14 juni 2009 - 21:13:
snel verder gaan, ze g het me pleas als de volgende is.


Everchanging zei op 20 jan 2009 - 21:47:
Verder <33
Wil je zeggen al er nieuwe is?x


BreakMyFall
BreakMyFall zei op 19 dec 2008 - 19:10:
Next!