Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Calleigh & Ramay » 3

Calleigh & Ramay

26 jan 2010 - 20:17

298

1

178



3

'Euh... Jij niet,'antwoordde ik op haar vraag. 'Ik ben Calleig, en dit is Opaal. Kom je nou nog?' Ik hield Opaal even in, en wachtte tot Ramay naast me reed.
'Kom op, dan gaan we.' Ik spoorde Opaal weer aan, en we gallopeerde richting de horizon. Naar het Demsterwold dus.


'Kom je uit het Demsterwold?' vroeg ik. Ze knikte. Opeens stond Esmeral stokstijf stil. Ik viel zowat voorover. 'Waar ben jij nou weer mee bezig?' mopperde ik. Esmeral sperde haar neusgaten wijd open en brieste. 'O jee. We krijgen problemen. Esmeral, als jij nou es effe kei-en keihard gaat rennen, dan zijn we op tijd weg!' schreeuwde ik panisch, terwijl in de verte geschreeuw klonk en een stofwolk dichterbij kwam.

Esmeral-vreemd-geval stond ineens stil. Er klonk geschreeuw in de verte.
'Ga jij n's ff heel hard rennen,'commandeerde Ramay Esmeral. Ik keek haar vreemd aan. 'We kunnen toch kijken, misschien zijn het mensen die in gevaar zijn.' Ze keek me vreemd aan. 'Mensen,'herhaalde ze. 'Ja joh, waarom geen Dwergen?'vroeg ze spottend. Ik haalde mijn schouders op.
'Tuurlijk, van mij mag 't. Je mag best gaan, maar ik blijf hier.' Ik draaide Opaal zo dat we richting de stofwolk stonden, en pakte mijn pijl en boog. Ik legde een pijl erop, en ging klaar staan, afwachtend wat ramay ging doen.


'Je bent gek,' mopperde ik, maar ik pakte ook mijn boog en volgde haar voorbeeld. Ik telde langzaam af. '3, 2, 1... VUUR... o nee... PIJL!!!!' We schoten allebei af. Er klonk nog meer geschreeuw. 'Jep, het zijn dwergen,' zei Calleigh droog. 'Dat betekent dus, dat we binnen 5 seconden weg moeten zijn, want het lijkt alsof ze niet snel kunnen rennen maar ze kunnen best hard gooien met...' 'WEGWEZEN!' brulde Cal. 'Je verpest mijn logica,' zei ik, terwijl Esmeral begon te rennen.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 26 jan 2010 - 17:38:
o_o in de verte klonk geschreeuw?
Euhm ik wil weten wat voor :3
hihi *stalker*
:'D
<3

edit (18:45):

Awesome nu al :'],, gaat dit hoofdstuk nog verlengt worden??
En en Dwergen zijn stom ¬¬... behalve Gimli,, die word getolereerd... en Noisil (dat's een fictieve uit mijn brein)

<3


edit: (16:18):

Dwergen D':. ,, nuja.,, awesome!! :3,