Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Woordloze relatie [afgelopen] » 7.

Woordloze relatie [afgelopen]

27 jan 2010 - 22:12

1130

6

527



7.

Bill en Lente namen weer afscheid. Bill had natuurlijk haar nummer gevraagd. Lente vroeg ook het zijne. Bill hoopte haar snel weer te zien. “Moet ik je thuis brengen ofzo?”¯ vroeg Bill onhandig. “Mag altijd”¯ zei Lente vrolijk. Ze glimlachte. “Zeg heb jij nog familie ofzo?”¯ vroeg Bill. “Wel, ja, mijn ouders wonen in Frankrijk, maar ik woon hier in Duitsland. En ik heb geen broers of zussen”¯ zei Lente. “Waarom woon jij dan in Duitsland en zij in Frankrijk?”¯ vroeg Bill. “Ach, ruzie tussen mijn ouders, ik ben gevlucht, ik wilde het niet meer horen”¯ zei Lente. “Ah, dat is niet zo fijn”¯ zei Bill. Hij probeerde zich de dagen voor de scheiding van zijn ouders te herinneren maar het was te lang geleden. “En heb jij nog familie hier in de beurt wonen?”¯ vroeg Lente. “Wel, mijn moeder en mijn stiefvader wonen nog steeds in Magdeburg en ik weet niet waar mijn broer woont”¯ zei Bill. Dat laatste mompelde hij wel. “Je weet niet waar je broer woont?”¯ vroeg Lente verbaast. “Nee…We hebben al meer als 3 jaar ruzie”¯ zei Bill. Hij voelde zich nu wel beschaamd. Niet om Tom maar omdat hij moest toegeven dat hij hem al 3 jaar niet meer had gesproken. “Oei, dat klinkt wel erg”¯ zei Lente. “Nja…”¯ zei Bill. “Waarom hebben jullie ruzie?”¯ vroeg Lente. “Dat is een lang verhaal”¯ zei Bill. “Ik heb alle tijd”¯ zei Lente. “Wel, ik leg het je bij mijn thuis uit, als je wilt”¯ zei Bill. “Natuurlijk, ik heb tijd hoor”¯ zei Lente. Ze wandelde naar Bill zijn appartement

“Ga zitten”¯ zei Bill. Lente nam plaats in de ligstoel op Bill zijn balkon. Bill zelf nam een stoel. “Wil je iets drinken misschien?”¯ vroeg Bill. “Nee, hoeft niet hoor”¯ zei Lente. Bill nam plaats op de stoel. “Wel, het begon ongeveer 3 jaar geleden. Ik vertelde Tom iets, over iets. En hij kon het niet plaatsen geloof ik. Hij vertrouwde me niet meer. Hij zei me niets meer. Hij negeerde me dus. Maar toch deed hij nog normaal. Hij behandelde me goed. Maar dat was nog maar een begin. We kregen steeds meer en grotere meningsverschillen qua onze muziek en stijl. En we hadden ook commentaar op elkaar op wat we deden en op wat we zeiden. Onze ruzies werd steeds erger. Je had de laatste dag nooit er bij willen zijn. Nee absoluut niet. Ik kon hem wel vermoorden.”¯ zei Bill kalm. Hij voelde tranen opkomen maar hield ze in. “Ik ga toch even wat drinken halen, jij echt niets?”¯ “Gewoon water”¯ zei Lente. Bill kwam terug met 2 glazen water. “En sinds die dag hebben jullie elkaar nooit meer gezien?”¯ vroeg Lente ongelovig. “Ja, als op foto en op tv niet meer telt”¯ zei Bill. “Op tv?”¯ vroeg Lente. “Ja, we hadden een muziekband, maar die ging kapot door onze ruzie. Ik heb zo een schuldgevoel tegenover onze fans. Maar met hem terug optreden kan ik niet”¯ zei Bill. “Jij bent die Bill dus?”¯ vroeg Lente. “Wel ja, de Bill van op je schrift, toen ik nog een zelfzeker man was”¯ zei Bill. Hij zakte wat onderuit. Lente keek hem bezorgd aan. Ze begon niet hyper te doen, omdat ze haar idool had ontmoet, zeker niet. Ze vond dit absoluut geen geschikt moment om het te doen. Ze kreeg bijna tranen toen ze Bill zo zag zitten. Bill deed zijn jasje hoger toe. Hij sloeg zijn armen over elkaar en staarde even naar de auto’s en fietsen die voorbij kwamen.

“En goedmaken?”¯ vroeg Lente na een stilte. Bill keek op. Hij haalde zijn schouders op. “Ik zou wel terug naar hem willen gaan, maar ik heb schrik voor wat erna zal gebeuren. Zou alles nog hetzelfde kunnen zijn? Zou hij me nog willen aankijken. Zou hij het überhaupt wel willen goedmaken?”¯ zei Bill. “Ik denk dat je gewoon eens contact met hem moet opnemen, op een of andere manier”¯ zei Lente. “Ik moet er toch eens over nadenken.”¯ zei Bill. “Natuurlijk, ik wil je tot niets opdringen, maar ik weet dat jullie niet zonder elkaar kunnen, dat weten zelfs haters”¯ zei Lente. Bill lachte. “Die haters, jah. Misschien moet ik die tijden toch achter me laten. Het zijn leuke herinneringen. Maar is het, het nog wel allemaal waard, de wereld kent ons niet eens meer”¯ zei Bill. “Komaan Bill, kijk om je heen! Kijk dan! Jullie zitten in de cornflakes, jullie komen nog vaak op tv, jullie worden op de radio gedraaid, jullie interviews worden gewoon herhaald in de tijdschriften. Jullie hebben geschiedenis geschreven, dat kan een mens toch niet zo maar vergeten?”¯ zei Lente. Bill was wel even onder de indruk van wat Lente net allemaal zei. Hij wist niet goed wat terug te zeggen. “Bill, kijk om je heen! Echt fans, zijn er nog met hopen, kijk op internet je vind er zo miljoenen.”¯ zei Lente. Bill dacht na. “Dan nog, ik wil het gewoon niet meer”¯ zei Bill langzaam. “Je hebt de hoop opgegeven hè, wel dan wil ik je graag iets laten zien”¯ zei Lente. “Als ik je computer of zo mag lenen even?”¯ “Ja, ik haal mijn laptop wel even”¯ zei Bill.

“Goed, kijk en laat je mond open zakken”¯ zei Lente. Ze typte wat in en duwde op enter. “Een fan site ja en nu?”¯ vroeg Bill. “Kijk, een poll, en kijk naar wat je kan kiezen”¯ zei Lente. “Ik wil dat Tokio Hotel weer samen komt en Ik wil dat Tokio Hotel weg blijft”¯ las Bill. “Goed, en wanneer is die poll toegevoegd?”¯ vroeg Lente. “3 dagen geleden”¯ zei Bill. “Flink, en nu naar de uitslagen kijken, ze zijn wel voorlopig hè, het kan nog altijd veranderen”¯ zei Lente. Ze duwde op ‘bekijk hier de uitslagen’. Bill zijn mond viel langzaam open. “Is dat echt?”¯ vroeg hij. “Wat denk je zelf?”¯ grijnsde Lente. “Mijn gott, 3 percent wil dat we niet meer terug komen en 97 percent wil dat we terug komen”¯ zei Bill. “Ja, en kijk hoeveel stemmen”¯ zei Lente. “twintigmiljoenachthonderdennegenduizendvierhondertnegenennegentig”¯ bracht Bill uit. “Jip, in 3 dagen”¯ zei Lente. “En we wisten natuurlijk van jullie ruzie, maar niet in detail”¯ zei Lente. “Nog een poll?”¯ vroeg Bill. “Jip, kijk maar naar de uitslagen”¯ zei Lente. “Ik wil dat Bill en Tom weer goed maken en ik wil dat het nooit meer goed komt”¯ las Bill. “En nu daar de uitslagen van. “100 percent wil dat we het goedmaken”¯ lachte Bill. Lente sloot internet af en keek naar Bill. “Is dit niet overhalend?”¯ vroeg ze. “Ik moet er eens een nachtje over slapen denk ik”¯ zei Bill. “Doe dat”¯, zei Lente. Bill en Lente gingen weer op het balkon zitten. Ze praatte over van alles en nog wat. Het klikte, en dat voelde ze alle 2.


Reacties:

1 2

NovaFlowne
NovaFlowne zei op 30 jan 2010 - 18:48:
Verder <3


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 29 jan 2010 - 20:01:
Whiiiiii 8D
Sneel verder <333


adelain
adelain zei op 28 jan 2010 - 19:58:
wieeh, Bill word met zijn neus op de feiten gedrukt. GO SUPER LENTE!
muwhaha nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig nr die 3%...

,mr goed, liefteren


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 28 jan 2010 - 17:06:
jajajaaaa,
nu gaat hij het goedmaken, en dan zijn ze weer vriendjes en dan kunnen ze weer muziek maken
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

Oke, ik ga stoppen met zeveren

Snel verder!!!!


sprotje4
sprotje4 zei op 28 jan 2010 - 16:31:
verder