Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Kill them!! *jasper love story* » hoofdstuk 5. My new live

Kill them!! *jasper love story*

28 jan 2010 - 9:21

214

0

208



hoofdstuk 5. My new live

Ik sprong op en omhelsde jasper. Hij grijnsde.
"ik heb je zo gemist"snikte ik.
Ik voelde hoe jasper me zachtjes op de grond zetten en naast me kwam zitten.
"waarom, was je weg"vroeg ik zonder volume.
"dat ga ik uitleggen" verklaarde hij." oke, je moet eerst weten dat je nooit mer terug kan naar huis"ik keek hem aan of hij gek was." omdat, we daar niet meer horen"zei hij voor ik verder kon vragen. Jasper nam een hap lucht, voor moed. "we zijn vampiers, we drinken mensenbloed".
"v-vam-piers?" vroeg ik ongelovig. Hij knikte. Het drong niet tot me door. "Onze leider is Maria samen met lucy en netty, we vechten tegen andere vampiers om ons voedgebied uit te breiden." Ik knikte langzaam. "heb je dorst?" Ik voelde een branderig gevoel in mijn keel. "jah"zei ik schoor. "kom maar mee, als het goed is heeft Nedion net wat gehaalt"we liepen de grot uit. buiten waren Andere vampiers een paar mensen aan het leeg zuigen. ik keek een beetje bangig naar Jasper. "het lukt wel"lachte hij. We liepen naar een mens dat levenloos op de grond lag. Jasper sprong er op af en begon te drinken. Voorzichtig liep ik er naar toe. Ik boorde mijn tanden in zijn slagader. Heerlijk, lauwig bloed zoog ik naar binnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.