Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Kill them!! *jasper love story* » hoofdstuk 6 Training

Kill them!! *jasper love story*

28 jan 2010 - 9:21

286

0

186



hoofdstuk 6 Training

Ik keek samen met Jasper toe hoe de training ging. Terwijl Jasper aanwijzing gaf. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik liet mijn hoofd tegen hem aan vallen. ik voelde 2 andere meiden jaloers kijken. In mijn hoofd stak ik mijn tong uit. "ik heb je gemist"fluisterde ik zacht. 'ik jou ook"was mijn antwoord. Ik voelde zijn lippen op mijn hoofd en ik glimlachte. Er kwamen 3 oudere vrouwen aan. Eentje liep naar ons toe. "jasper, wie is dit?" vroeg ze met een zoete stem. "dit is Row". De vrouw knikte. "mooi, ik ben maria. en dat zijn netty en lucy"zei ze en wees anar de twee andere vrouwen. "wil je mee trainen?" vroeg ze aan mij. Jasper gromde. "jasper! ze moet het leren". "ze moet niks!" gromde jasper. "jasper, ik wil mee doen" zei ik zacht. De arm om me heen verdween. "nee! niet meteen met de groep. we oefenen eerst samen" Hij trok me mee weg van de andere.

Jasper stond voor me. "je moet opletten dat je nooit recht op ze af gaat. altijd blijven bewegen en rond draaien enzo. zorg ook dat ze nooit hun armen om je heen slaan"legde hij uit. "en ze zijn." vroeg ik. "de tegenstanders"zuchte hij. Jasper had alles uitgelegd. "ik doe nu zo als hun aanvallen, je moet je zelf verdedegen maar ook aanvallen, maar please niet te hard. Je hebt nog newborn-krachten"lachte hij. Jasper stapte achteruit en dook in elkaar. Hij knikte als teken en rende op me af. Snel dook ik opzij. jasper draaide zich razendsnel om en stormde weer op me af. Toen hij vlak bij was sprong ik over hem heen en greep hem van achter. "gotcha"fluisterde ik in zij oor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.