Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Kill them!! *jasper love story* » hoofdstuk 7 Jumping in time

Kill them!! *jasper love story*

28 jan 2010 - 9:22

234

0

193



hoofdstuk 7 Jumping in time

~een jaar later~

Ik keek toe hoe alle jongelingen verdwenen. Iederen die niet sterk genoeg meer was moest dood. Ik lachte bij het idee. Ik was dan niet de sterkste maar toch mocht ik blijven. Weer moesten 2 naar jasper en Peter. Ik leunde wat achterover. Morgen zouden we weer gaan jagen. Ik likte mijn lippen af. Vanuit mijn ooghoek zag ik er weer 2 gaan. Een meisje, charlotte ofzo en een jongen Gordan. Even later zag ik 2 schimmen wegrennen. Even daarna ging er maar een persoon ernaartoe. Ik volgde hem en zag dat alleen jasper er nog stond. Toen hij klaar was liep ik op hem af. "waar is peter?" . Jasper haalde zijn schouders op. De volgende kwam en snel liep ik weg.

ík rende door het bos. Ik mocht eerder gaan jagen. Ik Rende richting een stadje dat een paar kilometer verder op lag. Ik hoorde een grote groep vampiers en ik liep er rustig op af. Ik zag vanachter een boom dat de volturie een leger aan het uitmoorden was. "jij daar!" werd er naar mij geroepen. voorzichtig stapte ik vanachter de boom. "wat doe jij hier?" riep een Blonde Jongen. "jagen" Vanuit mijn ooghoek zag ik een paar vampiers in het vuur verdwijnen. Een oudere vampier, met zwart haar liep op me af. "heb je hier niks mee te maken"ik schudde mijn hoofd. "ik wil je wat aanbieden"begon de man.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.