Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Kill them!! *jasper love story* » hoofdstuk 8 again a jump,

Kill them!! *jasper love story*

28 jan 2010 - 15:09

204

1

203



hoofdstuk 8 again a jump,

~vele jaren later~

Ik staarde naar het plafond. ik was hier veel te lang, geen nieuwe klus. ik zuchtte en draaide me om. KLOP KLOP. "jah"mompelde ik. Jane kwam binnen lopen. "aro wil je spreken"ik schoot overeind. "kom eraan" ik liep snel mijn kamer uit en liep naar de zaal.
Daar stonden ,natuurlijk, Aro, Cauïs en Marcuïs ,Maar er stonden ook andere vampiers. Snel ging ik bij de rest staan. Aro stapte nar voren. "nou.. zo als jullie weten zijn er een aantal 'vegtarische'vampiers" Aro keek even rond. "en vampiers zijn er om mensen bloed te drinken."een paar knikte. "dus wij waren van plan om te zorgen dat alle vampiers dus echt mensenbloed drinken... daarom gaan we De 2 covens die bekend zijn, de cullens en de denali's uitroeien, hiervoor hebben we, zeker bij de cullens, speciale gaves nodig" Sommige keken elkaar al hulpeloos aan. "we hebben 2 vampieren gekozen die dit kunnen gaan doen. Row en Impire" Ik grijnsde. De rest verdween weer. "Jullie moeten hun vertrouwen winnen en dan...uitmoorden!"riep aro toen we bij hem stonden. Jammer van Carlisle, maar het leven is hard Dacht hij. Maar aro zag er nog steeds zo hyper uit als normaal. "pak jullie spullen, morgen vertrekken jullie"


Reacties:


Merel
Merel zei op 28 jan 2010 - 16:53:
Afpikkerd, Impire heb je van mij!
Maar leuk stukje, snel verder?
xx