Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Having famous siblings isn't always so funny.. » Cinco

Having famous siblings isn't always so funny..

28 jan 2010 - 16:15

207

0

225



Cinco

{P.O.V. Lianne}
Ik sms met haar mobiel naar mijn ouders en ook Deez licht haar ouders in. We fietsen naar het treinstation en kopen kaartjes naar Amsterdam. Een kleine drie kwartier later zijn we bij Schiphol.

We zitten in het vliegtuig naar Frankrijk, Kevin heeft ons opgehaald. Ik zit naast Désirée en vraag me af wat Rowena te vertellen heeft. Ik leg mijn hoofd op Deez’ schouder en probeer een beetje tot rust te komen. Nadat ik vanmiddag was flauwgevallen is mijn hoofdpijn niet minder geworden. Het wordt met de minuut erger en mijn gezicht vertrekt van de pijn. “Wil je een aspirine, Lianne?”ť vraagt Kevin aan me. Ik knik en Deez slaat een arm om me heen. “Gaat het wel een beetje?”ť fluistert ze. Ik schud mijn hoofd, het gaat helemaal niet. Kevin komt aanlopen met een glas water, een aspirine en een deken. “Neem mijn deken en probeer maar wat te slapen.”ť Deez slaat de deken om me heen en Kevin geeft me het glas met de aspirine. Ik slik de aspirine met moeite door en leg mijn hoofd weer tegen Deez aan. Na een tijdje begint de aspirine tegen mijn verwachting in -ik vertrouw aspirines niet- te werken en voel ik dat ik in slaap val.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.