Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Schrijfwedstrijd Dorien/CosmicPurple » Opdrachten:

Schrijfwedstrijd Dorien/CosmicPurple

27 feb 2010 - 19:53

185

0

222



Opdrachten:

Opdracht 1
Hieronder komt een lijst van titels. Het zijn allemaal bestaande boeken, de ene al bekender dan de andere. De bedoeling is dat iedereen één titel uit de lijst kiest, en van daaruit een verhaal schrijft. Kies liefst een titel die je niet kent, het is niet de bedoeling dat je een spin-off gaat schrijven. Laat je inspireren door een literair genie, en doe er zelf iets mee.
Minimaal 800 woorden.

Deadline: 7 februari



Opdracht 2
Hieronder komt een lijst van zestien links. Elk van die links is een foto. Een foto van een meisje. Kies er één uit, zet een reactie met welke foto jij kiest, en maak een paspoort voor dit meisje.
Dit is een korte opdracht, dus erg veel tijd zullen jullie niet nodig hebben. Maar deze ronde zal bijna volledig doorwegen op hoe origineel, levensecht en gedetailleerd jij een persoon kan creeëren, vertrekkende van niets dan een foto. Hier iets om jullie op weg te helpen.

Naam;
Nickname;
Verjaardag&Leeftijd;
Uiterlijk;
Familie;
Nationaliteit;
Karakter;
Sterkte;
Zwakte;
Hobbies;
Extra;

En ik zou Dorien niet zijn als ik geen extra lastigheidje had bedacht. Vermeld ook in een paar zinnen waarom uitgerekend deze foto jou aansprak.
Good luck, and enjoy.


Deadline: 27 februari


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.