Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Journey through the Mono region {tijdelijke stop} » Episode Four - Someone here knows it all...

Journey through the Mono region {tijdelijke stop}

30 jan 2010 - 17:40

563

2

231



Episode Four - Someone here knows it all...

Nu is Noa nog heel erg hoofdpersoon enzo, maar dit gaat wel veranderen als je verder het verhaal in komt. Dan word het meer een hij/zij vertel dinges, omdat dat gewoon fijner schrijft bij pokémon fanfics ^^

Terwijl Noa nog na stond te shaken van haar overwinning, verdween het team Eternal lid en zuster Joy was Noa aan het bedanken, maar ze hoorde het bijna niet.
'Hé, dove!' riep Thomas en hij porde Noa in haar zij. 'Je hebt gewonnen!'
'Jaja', fluisterde Noa. 'Dit was dus mijn aller-allereerste pokémongevecht.'
'Je í¡llereerste!' riep zuster Joy ongelovig. 'Geweldig, geweldig! En ben je van plan om gymgevechten te gaan doen of niet?'
'Wedstrijden', zei Noa vastbesloten. 'Ik ga wedstrijden doen.'
'Echt zonde', mompelde Thomas. 'Je bent vast veel beter in gymgevechten!'
'Wat weet jij daar nou van?' zei Noa bits.
'Alles!' zei Thomas opgewekt. 'Dat zei ik toch: Ik weet alles!'
Noa zuchtte. Ze werd nu al moe van Thomas en ze kende hem pas een halve dag. Maar Thomas praatte vrolijk verder.
'Bij wedstrijden', zei hij. 'Moet je vijf lintjes verzamelen en dan mag je mee doen aan het grote festival.'
'Dat klopt', zei zuster Joy. 'Over een tijdje is er een wedstrijd in Aroma Town, de stad hier verderop.'
'Dat wist ik al!' zei Thomas een beetje geïrriteerd.
'Wat weet jij niet?' zei Noa sarcastisch.
Thomas keek haar kwaad aan.
'Nou, jongens, hartelijk bedankt', zei zuster Joy. 'Ik kan me niet voorstellen wat er gebeurd zou kunnen zijn met al deze pokémon... Maar ik stel voor dat jullie maar eens gaan slapen, het is namelijk al erg laat.
De volgende ochtend
Noa werd wakker van het zonlicht dat op haar gezicht scheen. Ze wreef in haar ogen en zat toen meteen rechtop in haar bed. Ze was even vergeten dat ze op pokémon reis was! Ze keek even de kamer rond en zag dat Thomas er niet meer was. Hij was vast al wakker. Noa kleedde zich aan, waste haar gezicht en liep de slaapzalen uit.
'Goedemorgen!' riep zuster Joy opgewekt. 'Je vriend is al in de eetzaal, ga maar naar hem toe, hij wacht op je.'
Hij is mijn vriend niet, dacht Noa kwaad. Maar dat zei ze maar niet.
'Oké, dank u', zei ze.
'Zeg maar jij hoor!' zei zuster Joy.
Noa glimlachte even en liep toen de eetzaal in. Aan de dichtsbijzijnde tafel zat Thomas. Hij had twee pokémon om zich heen zitten. Umbreon en een vogel, waarvan Noa niet wist hoe die heette.
'Goedemorgen', zei Thomas toen hij Noa zag en hij glimlachte even, waardoor Noa bloosde.
'Goedemorgen', zei ze en ze ging tegenover hem zitten. 'Wat is dat voor pokémon?'
Ze wees naar de vogel.
'Dat is Starly', zei Thomas.
'Starrrr!' Starly knikte instemmend.
Noa scande Starly met haar pokédex.
Starly is een spreeuw Pokémon. Starly komen in grote groepen samen. Als hij alleen is, is hij moeilijk te spotten. Ondanks dat hij klein is, kan hij hard met zijn vleugels slaan. Zijn gefluit is ver te horen. zei de pokédex.
'Een vliegsoort', zei Noa vrolijk. 'Wat zou ik graag ook een vliegpokémon willen...'
'Dan moet je die vangen', zei Thomas.
'Makkelijker gezegd dan gedaan', zuchtte Noa. 'Vulpix, kom maar!'
Ze liet Vulpix uit zijn pokéball zodat ze hem ook wat eten konden geven.
'Pix!' zei Vulpix vrolijk.
'Weetje', zei Thomas. 'Als Vulpix evolueert, wordt hij een Ninetales, dat is een geweldige pokémon.'
'Dat weet ik', zei Noa. 'Ik heb vanalles opgezocht op mijn pokédex. Maar om Vulpix te laten evolueren, heb ik een Fire Stone nodig en die zijn moeilijk te vinden.'
'Niets is onmogelijk', zei Thomas.
Nadat Noa, Thomas en hun pokémon hadden ontbeten, vertrokken ze in Zuidoostelijke richting, naar Aroma Town, waar Thomas zijn eerste gymgevecht zou hebben en Noa haar eerste pokémonwedstrijd...


Reacties:


Rush
Rush zei op 22 dec 2010 - 13:44:
Super coole epi!

Ik lees alles nu weer en er komt weer van alles teboven!
Laatste keer dat ik op fanfic was was vorig jaar en nu ben ik weer helemaal verslaafd aan je verhaal!

YAAAAAAAAAAY FOR THOMAS(MIJ DUS =D)


Soragek
Soragek zei op 30 jan 2010 - 18:12:
leuke epi^^ doet me denken aan die ene Episode met de Eevee brothers