Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D » The Little sister of Kiro and in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *16*

The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D

9 dec 2008 - 16:07

573

4

240



The Little sister of Kiro and in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *16*

Heftige Strify special voor Lien, want hier heeft ze om gevraagd. Dus Lien assepiep hier je Tijger-sex!!!

Strify en Lien zitten op de bank. Dan kruipt Lien op schoot bij Strify. Lien gaat Strify zoenen en duwt Strify op zijn rug op de bank. Ze begint met haar hand aan de knoopjes van zijn bloes open te doen. Strify begint zwaarder te ademen. Lien doet zijn bloes open en trekt hem verder uit. Dan gaat ze Strify op zijn buik zoenen. Ze gaat over zijn tepel met haar tong en Strify kan zich niet meer inhouden. Zijn vriend begint te groeien. Lien begint te grijnzen. Strify draait het om en trekt haar shirtje uit. Dan gaat Strify van de bank en tilt Lien op. Hij neemt haar mee naar de tuin en legt haar daar op de grond. Daar gaan ze verder. Lien knoopt Strify z'n broek los en gooit hem ergens de tuin in. Dan trekt Strify de broek van Lien uit en loopt naar zijn eigen broek. Daar haalt ie een condoom uit en gaat weer naar Lien. Lien trekt Strify zijn boxer uit en Strify trekt Lien d'r string uit. Hij doet de condoom om en gaat in haar. Beide kreunen ze alsof hun leven er vanaf hangt. Wat ze niet weten is dat ondertussen het hele huis voor het raam naar die 2 staat te kijken en er nu 5 geile kipjes *lol woord* bij zijn. Ook begint Kiro ondertussen geil te worden. Anne kijkt hem grijnzend aan het trekt hem mee naar boven. Even later zijn zij ook bezig. Yu kan zich dan ook niet meer inhouden en sleurt Kim mee. Kim staat breed uit te grijnzen en ook hun doen het. Nu zijn alleen Lumi, Rom3o, Dees, Gabri en Shin er nog. Lumi en Rom3o beginnen te fluisteren en even later staatRom3o geil voor Dees en Lumi geil achter Dees. Dan gaan die 3 ook naar boven en zijn alleen Shin en Gabri er nog.

Lien: 'Strify harder *kreun*' Strify gaat harder maar dat houd hij niet vol. Lien draait het om en begint nu te stoten. Strify begint harder te kreunen en hij zoent Lien intens. Dan draait Strify het weer om en gaat deeper *lol woord* en harder in Lien. Dan komen ze met een hele erge luide kreun klaar. Strify gaat uit Lien en legt zich langs haar. Ze hijgen beide uit, maar Strify kan het niet laten en begint haar weer te zoenen. Nu is Strify weer geil en Lien kijkt hem grijnzend aan. Ze duwt hem op zijn rug en gaat langzaam naar beneden. Als ze bij zijn 'vriend'is, pakt ze hem vast en brengt ze hem naar haar mond. Ze begint Strify te pijpen en hij begint te stoten. Dan komt hij klaar en Lien spugt het spul uit. Dan blijven ze nog wat op een gras sprietje liggen en gaan dan zoeken naar hun kleding en gaan dan samen huppelend het huis in. Daar zien ze Gabri en Shin op de bank met elkaar klooien. Gabri flikkert Shin van de bank en Shin denkt slim te wezen en trekt haar mee. We grijnzen wat na elkaar en gaan dan weer huppelend door het huis. Als we boven komen horen we nog uit 3 andere kamers gekreun komen. We gaan naar onze kamer, pleuren onze spullen daar neer en gaan in bed liggen. Dan vallen we inslaap van deze moe makende avond.


Reacties:


BrokenHeart zei op 5 feb 2009 - 20:12:
ik had nog zooo graag verder willen lezen . ik vind het wel jammer dat Kiro nu bezet is . ik had hem wel anders willen hebben hoor .

het is weer prachtig geschreven schat

snel verder!!

xoxo' Jannie


annebizarre
annebizarre zei op 9 dec 2008 - 19:25:
Verder!!!

xoxo


StrifyIsPorn
StrifyIsPorn zei op 9 dec 2008 - 16:47:
Damn nu ben ik geil >.<

Nu moet ik ook echt sex met hem hebben >.<

En Deeper and Deeper bij zo'n scenes had je wel van mij


desilisious
desilisious zei op 9 dec 2008 - 16:09:
Ik wil mijn verhaaal!!!
verder!!!
xxxxxxxxxxxxxxx