Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand-Alones » Technicolor&Ciekuh: Een kerstverhaal

Stand-Alones

31 jan 2010 - 18:55

322

0

256



Technicolor&Ciekuh: Een kerstverhaal

Nota: Ja het komt uit de joepie dus!

Op een koude winterdag, zo koud dat zelfs je blinde darm bevriest, loopt Noëlle door de straten van Chicago. Ze is gekleed in vodden: laarzen van Prada, een jas van D&G en aan haar voeten All Stars. want hallo, dit is niet het jaar nul! Noëlle heetf geen plek om te slapen, omdat ze de creditcard van haar moeder had gepikt en toen op straat werd gegooid. Maar ze heeft wel leuk geshopt met die creditcard samen met Jeydon Wale. Alleen loopt ze nu met een dikke buik en daar snapt Noëlle helemaal niets vanwant ze hebben alleen maar samen ge petanqe. Maar goed het is maria ook overkomen dus alles kan bij een oude stal klop Noëlle aan. Oeps daar ligt Sara te lebberen met Justin Bieber. Dan maar naar de volgende stal daar zit kertsengel Taylor Swifft al op jou te wachten. "Heilige Noëlle, wij wachten al 2009 jaar op jouw terugkeer" zegt ze,"maar hoe komt het dat je er uitzit als een baviaan?".Kun je niet zien dat ik onbevlekt ontvanen ben, slet? Het ene moment waren Jeydon samen aan het strip pokeren en het volgende moment zat kineke Jezus in mijn buik". In de hoek van de kamet stal staan de drie koningen Eminem, Timbaland en Pitbull All I Want For Christmas te zingen, "oh nee!" roept Noëlle dan. Het voelt alsof ik 9pannekoeken heb ingeslikt. "Gaat het eindelijk gebeuren?"roept Sara,"Waar is Jozef, eh, ik bedoel Jeydon"roept Noëlle. "Die heeft het te druk met de opnamens van Vampire Lost In The Light 5" zegt kerstengel Taylor Swift."Maar ik help wel even met persen: adem in, adem uit, pfffffffffffffffff" en dan terwijl Laura Lynn 'Heb Je Even Voor Mij' loeit komt kindeke Jezus opnieuw op de wereld. Hoewel... Dit kerstindje lijkt meer op Schepkens, zijn oren zijn groter dan die van Dumbo en zijn neus heeft wel iets weg van een chiwawa. HELP, dat word geen merry Christmas dit jaar!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.