Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~Love?~

BANG~relation

31 jan 2010 - 19:52

1106

4

307



~Love?~

EYY WHA! Dit hoofdstuk is erg fout, ik weet het. ;) Wat ik me dus afvraag is hoe jij zou reageren als je Kumo was. Kun je dat plz. in een berichtje zetten? ^^

Deidara kijkt mij zonder uitdrukking aan maar daarna verschijnt er een glimlach op zijn gezicht.
“Wat ben je er toch eentje, un”ť zegt hij.
Ik geef hem een knipoog.
“Weet ik.”ť
“Is het weer goed tussen ons, un?”ť vraag hij.
“Je weet wat ze zeggen. Kusje er op”ť zeg ik.
“Dat zal ik dan maar snel doen, un”ť zegt Deidara.
Voor ik het besef geeft hij mij een kusje op mijn wang. Het stelt niets voor maar toch voel ik mijn wangen rood worden. Als ik zijn ogen vind kijk is snel weg.
“Niet goed genoeg, un? Dan moet er nog maar een op de andere wang, un”ť zegt hij.
Ik hou hem met mijn arm tegen.
“Nee joh gekkie. Het is weer goed. Nu moet ik de mijne alleen nog maar even geven”ť zeg ik.
Snel geef ik hem een kusje op zijn wang. Te snel voor mijn gevoel. Maar ondanks dat begint mijn lichaam te tintelen. Alleen door dat kleine kusje.
Deidara veegt met de rug van zijn hand mijn kusje af.
“Dat flik je niet nog eens, un”ť zegt Deidara.
Vond hij het dan niet fijn? Natuurlijk niet. Ik ben niet Sasori.
Hij lacht.
“Je weet toch dat dat een grapje was hè?”ť
Ik verslik me in mijn eigen speeksel en begin hevig te hoesten. Dat zij hij ook in mijn droom.
“Hè, gaat het wel, un?”ť vraagt Deidara bezorgd.
Ik kan weer normaal ademen en stop met hoesten.
“Ja. Het is ok锝 zeg ik snel.
Deidara staat op en helpt mij met opstaan. Met zijn duim wijst hij naar de basis achter ons.
“Laten we terug gaan voor Pain flipt omdat jij weg bent, un”ť zegt hij.
Ik knik ja. Maar bedenk mij net voordat Deidara wegloopt.
“Wacht! Ik heb een idee!”ť
Deidara haalt een wenkbrauw op.
“Vertel maar”ť zeg Deidara.
“We hebben toch geen idee hoe het is om de ander te zijn? Laten we het eens uitproberen”ť stel ik voor.
“Je bedoelt dat we iedereen in voor de gek houden door te doen alsof we elkaar zijn, un?”ť vraagt Deidara opgewonden.
“Jep. Dat bedoel ik”ť zeg ik opgewonden.
“Zelf voor jou is dat een heel fout idee, un. Dat betekend dat we nu beginnen!”ť
We maken de handgebaren en verdwijnen beiden in een stofwolk. Als de wolken op zijn gegaan in de lucht staat een exacte kopie van mij voor me.
“En lijk ik een beetje op je, un”ť vraag Deidara met mijn stem.
Ik bekijk mijn andere zelf goed.
“Perfect”ť zeg ik met Deidara’s stem.
“En ik?”ť vraag ik.
Deidara bekijkt me en knikt goedkeurend.
“Je bent het mooiste mens dat ik ooit gezien heb, un”ť zeg hij.
“Ha-ha”ť zeg ik sarcastisch.
“Nee echt waar, un.”ť
Ik doe mijn wijsvinger onder mijn kin alsof ik nadenk.
“Jij mag er ook wel wezen”ť zeg ik met een knipoog.
Deidara slaat snel mijn/zijn handen voor mijn/zijn boezem en draait hem weg.
“Je laat me blozen, un”ť zeg Deidara heel meisjesachtig.
Dat zou ik dus nooit doen. Veel te overdreven. Niet dat ik nooit overdrijf hoor. Maar bij zo iets? Never.
“Voor we ons straks onder de mensen begeven moeten we even oefenen om elkaar goed te spelen”ť zeg ik.
“Goed idee. Anders gaat mijn reputatie door de plee, un”ť stemt Deidara in.
Ik rol met mijn ogen.
“Laten we beginnen met jou tik”ť stel ik voor.
“Het is geen tik, un”ť verdedigt Deidara zich.
“Geen tik? Je zegt het na iedereen zin.”ť
“Niet waar!”ť zegt hij.
Hij laat expres en duidelijke stilte vallen om te benadrukken dat hij deze keer geen ‘un’ heeft gezegd.
“Oké. Er zijn en paar uitzonderingen.”ť
Deidara slaat zoals gewoonlijk als ik hem een beetje op zijn staart heb getrapt zijn armen over elkaar, dat er heel raar uitziet omdat hij in “mijn”ť lichaam zit.
“Maar jij moet juist ‘un’zeggen”ť zegt hij.
“Da’s waar”ť zeg ik.
Hij trekt mijn/zijn wenkbrauw op.
“Da’s waar, un”ť verbeter ik mezelf.
“Kumo! Kumo! Waar ben je?!”ť horen we Pain roepen.
“Tijd voor je om te gaan”ť zeg ik.
Deidara kucht.
“Un”ť zeg ik.
“Eens kijken hoe het is om het lievelingetje te zijn”ť zegt Deidara.
Snel loopt hij naar de basis. Ik blijf nog even staat. Net als ik denk dat de kust veilig is om naar de basis te gaan hoor ik iets achter me. Vlug draai ik me om. Ik kijk in de ogen van Sasori.
Zou hij ons gezien hebben? Zou hij ons verraden aan Pain?
“Hoi!”ť zeg ik wat zenuwachtig.
“Hoi Deidara”ť zeg Sasori met de zelfde verveelde blik als altijd.
Even zeggen we niets.
“Ik wil niet onbeleefd zijn maar ik moet maar eens gaan.”ť
“Un”ť zeg ik er nog snel achteraan.
“Ik wil met je praten”ť zegt Sasori.
“Ow… oké… un”ť zeg ik.
Dit kan nog wel eens moeilijk worden.
“Wil je eerst nog even een stukje met mij verder het bos in lopen?”ť vraag hij.
“Ik wil graag alleen zijn. Alleen jij en ik.”ť
Dit gaat niet goed! Maar ik kan niet weigeren.
“Wat jij wil danna, un”ť zeg ik.
Sasori knikt en begint te lopen. Op een drafje loop ik achter hem aan.
Hoe moet ik mezelf hier uit redden? Wat nou als hij die kusjes van mijn en Deidara heeft gezien? Mijn gezicht word vuurrood bij deze gedacht. Gelukkig kijkt Sasori niet naar me anders had ik inderdaad Deidara’s reputatie door de plee gespoeld.
Plotseling stoppen we. Ik bots tegen Sasori op.
“Sorry Sasori”ť zeg ik snel.
“Geeft niet.”ť
Ik probeer te glimlachen.
“Nou danna, un. Waar wou je mij over spreken?”ť
Sasori kijkt mij recht in mijn ogen aan. Dit zou van zichzelf al dramatisch genoeg moeten zijn maar de zon lijkt er nog een schepje boven op te gooien. De lucht is oranje/roze achting bij deze zonsondergang.
“Je moet weten…”ť
Plotseling pakt hij mijn handen.
“Dat ik van jou meer hou van dan wat dan ook.”ť
Mijn hart lijkt stil te staan. Ik weet nu zeker dat Sasori verliefd is op Deidara. Dat is één ding, maar hoe red ik me hier uit. Zal ik op hem gaan schelden zodat hij denkt dat het niet wederzijds is? Nee. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
“Ik…”ť begin ik.
“Ik weet niet wat ik moet zeggen, un.”ť
Hier zit wel een soort van waarheid in.
Hij pakt mijn kin vast.
“Zeg dan maar niets”ť fluistert hij.
Net op het moment dat de zon ondergaat kus hij me. Niet zo’n kusje op de wang dat niets voorstelt maar eentje op mijn lippen. Eentje die pure liefde uitstraalt.
Ik mag dit niet voelen. Het is niet voor mij bedoeld.
Toch kus ik hem terug. Ik weet niet of dat is om mezelf of Deidara te redden maar ik doe het.
Sorry Deidara…


Reacties:


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 1 feb 2010 - 17:23:
OHMIJNHEMEL HEMELTJE HEMELTJE *flipt*
zooo spannend, ik ga gauw de rest lezen~!!!!!!!!! *rent naar volgend hoofdstuk*
*komt nog even terug*
P.S: Sempai ik HOU van jou gewoon omdat je dit hoofdstuk hebt geschreven~!!!!! *rent weer naar volgend hoofdstuk*


xInnocence
xInnocence zei op 31 jan 2010 - 20:43:
omyfuckinggoooooooooooood
tering serieus x]
volgens mij daat Deidara facking flippen dude!
geniaal! x]


DreadQueen
DreadQueen zei op 31 jan 2010 - 20:16:
ik hou van fout!!
mega leuk hoofd stuk!!
snel verder met nog een foute?!
=3
Xx.


witch
witch zei op 31 jan 2010 - 20:03:

echt heel fout maar wel leuk.
ga je snel verder, of wat voor jou snel is?