Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Woordloze relatie [afgelopen] » 8.

Woordloze relatie [afgelopen]

1 feb 2010 - 20:36

932

6

412



8.

Tom werd vroeg wakker. Het was bijna 10 uur. Hij voelde de pijn in zijn spieren. Hij had nog nooit zo intensief gesport als gisteren. Tom voelde alles kraken. Hij nam schone kleren en ging naar de badkamer. Hij deed zijn ochtendrituelen en ging wat eten. Bill zijn gezicht bleef hem aanstaren op het pak cornflakes. Tom nam een alcohol stift en kraste zijn gezicht door. Hij had hier geen zin in. Tom staarde leeg voor zich uit. Hij voelde zich nu zo eenzaam. Hij was zo alleen hier. Hij werd uit gedachten gehaald door luid geklop op zijn deur. Tom slofte naar de deur. Hij vroeg zich af wie er om kwart na 11 aan zijn deur kon staan. Het was Emily. Haar wondermooie blauwe oogjes keken Tom glimlachend aan. Haar blonde haren zaten in een knotje. Ze droeg een grijs trainingspak met witte sneakers er onder. “Tom, we komen nog te laat”¯ zei ze. “Voor wat?”¯ vroeg hij. Hij krabde op zijn achterhoofd. “De dansles natuurlijk”¯ zei Emily. “Faak helemaal vergeten”¯ zei Tom. Hij draaide zich om voor zijn spullen bijeen te zoeken. “Kom even binnen”¯ riep hij. Emily deed de deur achter zich toe. “Ga maar even zitten”¯ zei Tom vanuit zijn kamer. Emily ging zitten. Tom kwam terug in een trainingspak. “Wat heb ik zoal nodig nog?”¯ vroeg Tom. “Drinken en wat geld, en misschien ook wat eten”¯ zei Emily. “Wat heb jij bij?”¯ vroeg Tom. “Wat ik net opsomde en nog een handdoek”¯ zei Emily. Tom verdween naar de badkamer en kwam terug met een handdoek. Hij stopte wat Kellogg’s repen in zijn tas. “Ik heb alles”¯ zei hij. “Kom, dan gaan we”¯ zei Emily. “Jip, en gaat het beter met je voet?”¯ vroeg Tom. “Ja hoor, het doet geen pijn meer”¯ zei Emily. “Goed”¯ zei Tom.

“Zo, jullie zijn er ook”¯ zei de danslerares. Tom en Emily gingen bij de rest zitten. “Laten we beginnen met opwarmen”¯ zei de vrouw. Ze deden allemaal oefeningen. Tom probeerde om met zijn vingers tot zijn tenen te komen maar het lukte hem niet. Emily lachte en duwde Tom door. “aaw aaw stop stop”¯ smeekte hij. Emily lachte en liet hem los. “Gott, je wilt me dood”¯ lachte Tom. Hij wreef over zijn onderrug. Emily had er plezier in. “Nu split en schaar”¯ zei de vrouw. Iedereen deed het vlotjes. “Dat ga ik echt wel niet doet”¯ zei Tom. Hij dacht aan de pijn die hij zou oplopen. “Ik help je wel”¯ zei de danslerares. Voor Tom nog kon tegenstribbelen duwde de vrouw hem door. “Aah”¯ piepte hij. Iedereen lachte. “Ik ben zo terug”¯ bracht hij uit. 5 minuten later kwam hij terug. “gaat het wel met je?”¯ vroeg Emily. “Ja hoor”¯ zei Tom. Hij glimlachte. “Nu gaan we beginnen met onze dans, iedereen weet dat we over 3 weken moeten optreden”¯ zei de danslerares. Iedereen knikte. “Optreden?”¯ vroeg Tom. “Ja, we gaan meedoen aan een kampioenschap”¯ zei Emily blij. “Oh”¯ zei Tom. “Je doet toch wel mee hè?”¯ vroeg Emily zielig. “Omdat jij het bent”¯ grijnsde Tom. Emily lachte vrolijk. Ze begonnen met dansen. Het lukte Tom om alles vloeiend mee te doen. Hij was hier best goed in.

Het was pauze. Tom dronk wat van zijn waterflesje. Emily kwam bij hem zitten. “Je bent goed”¯ glimlachte ze. “Naah, niet overdrijven hoor, ik heb nog nooit gedanst”¯ lachte hij. “Je hebt het in je”¯ lachte ze. “Zeg, wanneer was dat optreden,”¯ vroeg Tom. “Over 3 weken”¯ gniffelde ze. “Gott, ik ga falen”¯ zei hij. “Niet zo over jezelf denken, je bent goed”¯ zei Emily. Ze sprong weer recht. Ze had het knotje uit haar blonde haren gehaald. Nu danste haar haren mee met haar bewegingen. Tom was betoverd door haar schoonheid. “Je kwijlt”¯ zei een meisje in zijn oor. Tom schrok uit zijn gedachten. “Kom op we gaan verder doen, anders gaat het nooit lukken”¯ zei de danslerares. Tom kroop recht. Hij ging helemaal vanachter staan. Daar had hij een goed zicht op wat iedereen deed dus kon hij makkelijker dansen, vond hij. Hij had eigenlijk nooit beseft dat dansen zo fijn kon zijn. hij vond het altijd maar gay. Maar die woorden had hij nu wel teruggetrokken. Tom moest nu een solo doen omdat hij de enigste jongen was. “Goed Tom”¯ zei de danslerares. “Dankje”¯ zei Tom trots. Hij lachte vrolijk. Hij voelde zich ook vrolijk. Hij had een geweldig meisje leren kennen die het lege gevoel wegjaagde.

Na de les wandelde Emily en Tom terug naar huis. “Het was fijn”¯ zei Emily genietend. “Absoluut”¯ zei Tom. “Je doet het goed, het lijkt alsof je al heel je leven danst”¯ zei Emily. “Ik danste vroeger wel eens toen ik klein was, maar ik heb het sinds toen nooit meer gedaan”¯ lachte Tom. Emily gniffelde. Ze stonden in de lift. “Zeg Tom, je bent wel cool”¯ zei Emily. “Jij ook”¯ zei Tom. Ze keken elkaar aan. Ze wilde net zoenen toen de lift open ging. Een oude vrouw stond er voor. “Wel tot morgen”¯ zei Emily. “Ja, tot morgen”¯ zei Tom. Ze lachte en zwaaide. Tom ging naar rechts en Emily naar links. Een andere gang in.

Tom plofte in de zetel. Hij glimlachte breed. Hij besloot om toch een douche te nemen want hij had toch flink gezweet. Hij trok schone kleren aan en ging wat eten. Hij staarde voor zich uit. Hij leek wel in trans. Hij sloeg zijn handen voor zijn ogen en probeerde de tranen in te houden. Hij greep naar de telefoon en belde Gustav op. Die moest toch wel het adres van Bill hebben.


Reacties:

1 2

VampireFangs zei op 10 feb 2010 - 19:06:
Ik ben gewoon een klojo die vergeet te reageren.
Zucht. Nu weet ik niets zinnigs o.o
<33


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 3 feb 2010 - 13:34:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TOM BILLIE BELLEN 8D
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

VERDEEERRRR <3333


adelain
adelain zei op 3 feb 2010 - 8:48:
wieeeh. leeg gevoel toch nog niet helemaal opgevult bij Tom...
liefteren


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 2 feb 2010 - 17:07:
Mygottttt het koMt weer goed<3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 1 feb 2010 - 21:25:
JAAAAAAA, Het gaat goedkomen!!!

Whiiii!!!!!

Snel verder!!!