Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Villa 13 (afgelopen) » 15.

Villa 13 (afgelopen)

1 feb 2010 - 21:16

945

2

245



15.

Wantrouwen
Jaloezie [x]
Drank [xx]
Ruzie [x]
Wapens [x]
gokken [x]
vrouwen [x]
afscheid



We zaten al een week verder. Tom zat nog steeds in de cel. Bill staarde naar zijn gsm die voor hem lag. Hij wiegde zich op en neer. Om zich kalm te houden. Hij voelde een gat in zijn hart. Men had Tom zonder reden van hem afgenomen. Stilaan begon hij die verhalen wel te geloven. Hoewel hij het niet meer wilde geloven. Er werd gebeld. Bill schrok zich dood waardoor hij van zijn bed af viel. Hij krabbelde recht en ging naar de deur. Makbule stond er voor. “Kom je mee een avondje stappen?”¯ vroeg ze. “Maar ik zie er niet uit, kom even binnen, dan kleed ik me snel om”¯ zei hij. “Natuurlijk”¯ zei Makbule. Ze ging zo als ze eigenlijk altijd deed op de leren bank zitten. Ze was het ondertussen wel al gewoon geworden. Bill ging in vogelvlucht naar zijn kamer. Hij vond het steeds zo mysterieus dat Makbule op de meest rare tijdstippen van de dag langskomt. Maar hij vond het niet zo erg. Hij hield er juist van. Nu stond hij wel voor een dilemma. “Gott wat ik moet ik aan”¯ zei hij. “Makbule wat moet ik aan?”¯ vroeg hij. “Voor mij zie je er altijd even mooi uit”¯ gniffelde ze. Bill werd rood. Makbule stond recht en ging naar hem toe. “Zelfs zo, in je trainingspak, en je haren wild, zie je er ongelofelijk sexy uit”¯ zei ze. “Vind je?”¯ vroeg Bill ongemakkelijk. “Natuurlijk”¯ zei Makbule. Ze drukte een kusje op zijn neus. Bill nam van de situatie gebruik en drukte zijn lippen tegen die van Makbule. “Komaan Romeo, kleed je om zodat we nog iets van de wereld kunnen zien”¯ gniffelde ze. Bill was op 5 minuten terug. “Van sloomheidsmonster tot Sneltrein, sexy”¯ lachte Makbule. “Ik rijd wel”¯ zei hij. “Ok锯 zei Makbule.

Ze parkeerde de auto vlak bij het centrum. Het was druk in Hollywood. “Elke ster komt hier, en ik heb jou hier nog nooit gezien”¯ zei Makbule. “Ik had geen zin om uit te gaan de laatste dagen”¯ mompelde Bill. “Is Tom nog steeds niet terug?”¯ vroeg Makbule. “Nee…”¯ zuchtte Bill. “Dat suckt zwaar”¯ zei Makbule. Ze nam Bill zijn hand vast. “Ik mag dat toch hè?”¯ vroeg ze. “Je bent mijn vriendinnetje”¯ zei Bill. “Als je dat toch wilt zijn tenminste”¯ “Is dat een aanzoek?”¯ vroeg Makbule grijnzend. “Als je het zo wilt noemen, ja”¯ zei Bill. “Geweldig”¯ zei Makbule. Ze prikte Bill in zijn buik. Hij lachte. Hij sloeg zijn arm om haar middel. “Klaar voor al die nare dingen even uit je hoofd te zetten?”¯ vroeg Makbule. “Absoluut”¯ zei Bill dromend. “Kom, dan gaan we hier in”¯ zei Makbule. Ze trok Bill mee in een club. De muziek was luid en je kon enkel maar boemboemboem horen. Het scheurde bijna hun trommelvliezen maar dat kon hen niets schelen. Makbule trok Bill mee op de dansvloer. “Ik ben echt niet goed in dansen”¯ zei Bill proberend hier onderuit te komen. “Komaan, doe toch even mee”¯ zei ze. “Ik ga even drinken halen”¯ tierde Makbule. Ze kwam terug met 2 drankjes. Bill voelde zich meteen duizelig er door. Hij was meteen aangeschoten. Dit moest wel heel sterk zijn dan. “Smaakt het?”¯ schreeuwde Makbule boven de muziek uit. “Ja”¯ tierde Bill terug. Na zo een lange tijd er doorgebracht te hebben trok Makbule hem mee. De stilte viel op Bill. “Gott, ik ben wel blij dat ik daar buiten ben”¯ zei hij. Nu gingen ze een casino binnen. “Ik ben nog nooit in een casino geweest”¯ zei Bill. “Voor alles is een eerste keer h蔯 lachte Makbule. “Maar mogen we hier wel al binnen?”¯ vroeg Bill. “Normaal niet, maar mijn moeder kent hier iemand en ik heb hier vakantie werk gedaan”¯ zei ze. “Oh”¯ zei Bill. Hij keek rond. Alles was rood en groen. Hij was best wel onder de indruk.

“Bill, stop, zo meteen is al je geld naar de kloten”¯ zei Makbule. Ze trok Bill van een stoel voor een machine. “Maar dat is leuk”¯ zei hij. Hij was net een klein kind op de kermis. “Bill, dat was nu dus niet de bedoeling van ons tripje maar goed”¯ zei Makbule. Ze ging langs Bill op een stoel zitten. “Kijk hoeveel ik win”¯ lachte hij. “Ja”¯ zei Makbule. Bill ging de muntjes omwisselen voor geld. “Waar zullen we nu heen gaan?”¯ vroeg Makbule. “Ik weet het niet, ik ben hier nog niet zo vaak geweest”¯ zei Bill. “Iets eten misschien? Want ik heb wat honger.”¯ zei Makbule. “Ja, ik eigenlijk ook, ken je een leuke plek?”¯ vroeg Bill. Hij keek wat rond. “Wat dacht je van de frituur op de hoek?”¯ vroeg Makbule. “Frieten zijn altijd al lekker geweest, dus ik vind het ok锯 zei Bill. Ze wandelde hand in hand door de mensen massa heen. “Dat het nog zo druk kan zijn op dit uur”¯ zei Bill. “Tja, Hollywood h蔯 zei Makbule. Ze liepen de frituur in. Het was er niet overdruk. Het duurde wel even voor ze aan de beurt waren, maar van die tijd namen ze gebruik om even bij te kletsen. Bill hield Makbule haar handen vast. Hij bekeek ze. “Ze zijn zo zacht”¯ zei hij. “Die van jou ook”¯ gniffelde Makbule. Bill gaf een kusje op de rechterhand van Makbule. “Doe normaal man, we zitten in een frituur”¯ zei Makbule verlegen. “Ik hou gewoon van jou”¯ zei Bill. Hij grijnsde breed. “Gekkerd”¯ zei Makbule. Ze ging van haar stoel om de bestelling door te geven van haar en Bill. Ondertussen schreef Bill op een bierkaartje een soort van gedichtje voor Makbule. Hij giechelde van plezier. Hij hoopte dat ze het mooi vond.


Reacties:


adelain
adelain zei op 3 feb 2010 - 9:00:
haha wat schattig. nu snap ik oowk waar die woorden aan het begin van elk hoofdstuk voor staaan (oké, ik ben erg traag van begrip merk ik al...)

liefteren


VampireFangs zei op 1 feb 2010 - 20:46:
De muziek was luid en je kon enkel maar boemboemboem horen.


Ik heb hier zo hard om gelachen! Niet normaal gewoon XD
Boem boem boem, oh Gay. XD

En het is echt heel geweldig. Ze zijn schattig, en ik vind Makbule interessant, ze is heel weird. Maar dat maakt haar cool.
En Bill is schattig, en ik wil weten wat er op het briefje staat. :3