Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Villa 13 (afgelopen) » 16.

Villa 13 (afgelopen)

1 feb 2010 - 21:23

609

2

272



16.

Wantrouwen
Jaloezie [x]
Drank [xxx]
Ruzie [x]
Wapens [x]
gokken [x]
vrouwen [x]
afscheid



Makbule ging weer tegenover Bill zitten. “wat heb je daar?”¯ vroeg ze. “Gewoon iets voor jou”¯ zei Bill met een big smile. Makbule gniffelde en nam het bierkaartje aan.

Lives are for living
I live for you
Dreams are for dreaming
I dream of you

Hearts are for beating
I beat for you
Angels are for keeping
can I keep you?


“Mijn gott Bill charmeur”¯ bloosde Makbule. “Ik hou van je”¯ zei hij glimlachend. “tortelduifjes, jullie eten is klaar”¯ zei de man. “Ooh, bedankt”¯ zei Makbule. Ze stond op en ging betalen. “Hier is jou eten”¯ zei Makbule. Ze gaf het aan Bill. Makbule stopte het bierkaartje in haar jaszak. Ze was toch aangeslagen door het briefje. Bill nam een friet in zijn mond. “Jij de andere kant”¯ bracht hij uit. “Bill”¯ lachte Makbule. Maar Bill kwam al dichter met de friet. En toen ze samen kwamen gaven ze een lange zoen.

Tom werd opnieuw ondervraagt. Het was al de miljoenste keer. Hij zag er moe en afgepeigerd uit. “Ik was het niet!”¯ zei hij weer. Zijn ogen konden ieder moment toe vallen. Er was toch al een baardje bij hem gegroeid. Hij had zich al dagen niet meer kunnen scheren. Hij verloor bijna zijn geduld, maar hij kon zich nog wel inhouden. Uitvliegen zou hem nog meer verdacht maken. En dat was dus niet de bedoeling. Tom werd in zijn cel geduwd. Hij had zo een gevoel dat hij hier nooit meer uit kwam. Hij schrok door getik op het glas achter de tralies. Hij ging op het bed staan. Hij zag niet goed door het glas maar hij kon wel zien dat het Tosca was. Ze duwde een briefje door het raam. En toen Tom opkeek was ze weer verdwenen. Tom ging zitten en las het briefje. “Bill mist je en hij zal je nooit vergeten!”¯ stond er op geschreven. Tom kon er niet goed uit opmaken wat hier mee bedoeld werd. Maar hij stopte het briefje in zijn broekzak. Hij ging liggen en viel in een diepe slaap. Hij maakte zich zo zorgen om Bill. Wat zou er nu met hem gebeuren nu hij er niet was? dacht Tom bij zichzelf.

Bill zette Makbule bij haar thuis af. “Tot gauw”¯ zei Bill. Hij gaf Makbule een zoen. Hij voelde de tong van Makbule langs zijn lippen strelen. Hij liet ze binnen. “Klefklefklef”¯ zei opeens iemand. Bill verbrak de zoen om te gillen. Want hij had zich mega fel verschrokken. “Ssst ik ben het maar”¯ zei Tosca. Ze stond opeens tussen Makbule en Bill in. “Tot ziens Bill”¯ zei Makbule nog. “Tot ziens”¯ zei Bill. Hij stapte in zijn cabrio en reed ermee naar villa 13. De stilte in het huis besprong hem alsof het niets was. Bill bekeek zijn buit die hij had gemaakt in het casino. Hij wilde er morgen weer heen gaan. Bill duwde het kleingeld in het spaarvarken. Ze hadden er 1 gekregen van hun moeder voor het kleingeld. De grote briefjes stopte Bill in zijn spaarpot op zijn kamer. Hij had 1 met beertjes op. Die was oud en eigenlijk moest die dringend eens vervangen worden maar Bill vond die leuk. Hij plofte op zijn bed. Hij had nu ergens wel nood aan wat drank. Hij besloot om maar naar de kelder te gaan. Hij nam er een paar flesjes bier uit en nam die mee naar de woonkamer. Bill dronk alle flesjes op terwijl hij tv keek. Er was niet zo echt iets op dus keek hij maar naar het nieuws. “Politie brengt jonge tiener om in gevangenis”¯ was een hoofdpunt. Vanaf toen was Bill weer helemaal nuchter toen hij de foto van Tom zag.


-voor Mak&Tos<3


Reacties:


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 3 feb 2010 - 13:43:
TOM O.o


VampireFangs zei op 1 feb 2010 - 21:20:
-SLIKT-

NOOOH, TOMMIE D:

baadje

Baardje ?:3

En Het is gewoon zo nice, niet normaal <3
En hierna komt afscheid want Bill gaat al zijn geld vergooien in de casino
I'm sure.

MEER