Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » life_is_shit_with_a_kid » How i think about cows and little cows x3

life_is_shit_with_a_kid

3 feb 2010 - 18:37

235

1

228



How i think about cows and little cows x3

Ik hoorde het slot van de deur en niet veel later stond hij voor me. Er ging een rilling door mijn helle lichaam die bleef hangen in mijn buik. Ik stapte zijn kamer binnen en ging op zijn bed zitten. terwijl hij iets ging halen in de keuken keek ik rustig rond. Hij kwam terug met cola in zijn ene hand en een soort cd in de andere. Oliver vroeg me even mee te gaan om te helpe dragen met da 'hapjes'. Ik zette alles op zijn bureau nadat ik alle troep op de grond had gegooid. Het zag er best lekker uit en het leek alsof hij gedachte kon leze toen hij me vertelde dat hij het zelf had gemaakt (en dus niet besteld had).<Schattig>. Hij keek me aan en lachte misterieus. Geffacineerd keek ik toe hoe hij alles 1voor1 in zijn mond stak . Plezierig goot ik de cola in.Ik af hem een plastiek bekertje. zijn hand bleef even op de mijne rusten. Maar ik trok me er niet veel van aan.Maar op het moment dat hij zijn bekertje terug wou zetten kwam hy tegen me aan staan. Anders kon hij er niet aan <excuus>. Dit was HET moment waarop ik het beu was. En niet veel later waren onze tongen in elkaar verzegeld. Zchtjes duwde hij me op bed ...
En toen ik 's avonds in zijn armen in slaap viel. Was alles perfect.x


Reacties:


sarawinx
sarawinx zei op 12 feb 2010 - 18:36:
cool meiske !!