Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » life_is_shit_with_a_kid » My scream moment x3

life_is_shit_with_a_kid

3 feb 2010 - 18:53

237

1

215



My scream moment x3

Ik voelde me niet bepaald goed toen ik wakker werd. Maar toen ik naast me keek kreeg mijn dag meteen weer kleur. Zachtjes drukte ik een kusje op zijn lippen. Met een zachte kreun opende hij zijn ogen. Er verscheen meteen een glimlach op zijn gezicht. Zijn armen sloten zich om mij heen. En niet veel later viel ik genietend weer in slaap. Ik voelde 2zachte lippen tegen mijn voorhooft. en langzaam opende ik mijn ogen. Oliver zette met een glimlach 1of andere plateau naast mij. Toen ik opkeek zag ik het bord met heerlijke bokes met choco en een tas chocomelk staan. Gelukkig keek ik hem aan. Hoe lief .. liet ik er meteen op volgen samen met een kus op zijn lippen. En vlak daarna zette ik mijn tanden in het overheerlijke boterhammetje. Glimlachend keek hij toe hoe smakelijk ik at. Hint begrepen. Ik porde mijn boterhammetje half in zijn mond.
Hééééyy... niet alles opete < mijn stem vulde de kamer.

Nadat we beide gedouched hadde beslote we om naar het park te gaan. Eenmaal daar aangekomen plofte we neer op een bankje (waz een lange wandeling hoor '50meter'. uitgeput (niet dus) liet ik mijn hoofd op oliver's schouder vallen. Toen ik plots de vraag naar mijn hoofd geslingerd kreeg hoe ik het zou vinden om mama te worden. Verbaasd keek ik hem aan. Hij zij dat hy het zomaar vroeg maar echt gerust was ik er niet in.


Reacties:


Technicolor
Technicolor zei op 3 feb 2010 - 18:55:
Zomaar vragen hoe ze het zou vinde om mama te worde?
Nja ik snap m