Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » I can't keep my hands out the cookie jar » conversation from the nowhere

I can't keep my hands out the cookie jar

9 dec 2008 - 18:28

383

4

263



conversation from the nowhere

[Luminor pov.]

Ik sta voor de spiegel mijn haar te borstelen. Luminor, zegt een lieve meisjes stem op gedempt volume. Ik open de badkamer deur en kijk of er iemand op de gang is. Er is niemand, natuurlijk is er niemand. Ik heb het me gewoon verbeeld. Luminor, zegt de stem weer, dit keer iets harder. Nu weet ik zeker dat ik het niet me verbeeld. Maar ik weet ook zeker dat er niemand is. Wie ben je en wat wil je? vraag ik zo kalm mogelijk. Je kunt me Amy noemen. Ik wil je iets laten zien. Je moet je ogen sluiten en niet bang zijn oké?. Oké. Ik sluit mijn ogen en wacht af wat er gaat komen. Ik vind dit best wel spannend, ik heb nog nooit eerder echt contact gehad met een geest. Ik begin me draaierig te voelen en wil mijn ogen openen maar Amy fluistert me toe dat ik ze gesloten moet houden. Nu voelt het alsof er een dikke mist mijn hoofd binnen dringt. Het gevoel in mijn lichaam begint weg te trekken. Amy wat gebeurt er!?. Stil maar vertrouw me. Je mag je ogen nu openen. Ik open mijn ogen, maar zie niets. Mijn gang en badkamer zijn verdwenen, er is simpelweg niets te zien. Dan beginnen er kleuren en vormen te verschijnen. Ze vormen een weg, bomen en gebouwen. Er komt een busje met geblindeerde ramen aanrijden. Het busje stopt voor een oud uitziend huis. Er stappen twee mannen uit en ze lopen naar de achterzijde van de bus. Ze openen de deuren en sluiten ze even later weer. Ze hebben er een klein meisje uitgehaald. Het meisje haar armen zijn vast gebonden en één van de mannen houdt zijn hand voor de mond van het meisje zodat ze niet om hulp kan roepen. Hé, laat haar gaan! roep ik naar de mannen terwijl ik hun richting uitren. Ze schijnen me niet te horen en nemen het meisje hardhandig mee het oude huis in. Ik schreeuw nog een keer maar de mannen schijnen me nog steeds niet te horen. Dan begint alles te vervagen. Ik begin mijn lichaam weer te voelen. Ik merk dat mijn oogleden gesloten zijn en open ze. Ik lig in de gang op de grond. Amy?. Amy antwoord niet meer.


Reacties:


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 13 dec 2008 - 11:57:
mooi

snel verder..

wil je zeggen als er nieuwe s ??

Xoxox


desilisious
desilisious zei op 10 dec 2008 - 16:10:
moooii!!
ga je verder ?
wil je het weer zeggen, dan?

xxx <33


xSoraya
xSoraya zei op 9 dec 2008 - 20:41:
Ãâ
OMG.
Snel verder<3

Really Awesome.!
Kan je het weer melden?<3


SHINISPORN
SHINISPORN zei op 9 dec 2008 - 20:11:
Ãâ ga je snel verder?
Ik vind hem heel erg mooi!

xxjes Aylin