Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 22

I thought we were friends...

5 feb 2010 - 16:42

269

1

196



22

èindlijk weer inspi, dus heb ik vandaag dit stuk gedumpt (:

~Next day~

"Deez?!" klinkt het vaag van de eerste etage. Ik doe mijn ogen langzaam open. "Er is iemand voor je!" Jeez, zo vroeg al, schiet door mijn hoofd heen. Ik besluit om toch maar op de klok te kijken. Half negen, dus zo vroeg is het nu ook weer niet. Dan herinner ik het me weer. Het welkomsfeest, die karaoke-wedstrijd, Nick... Daar blijven mijn gedachten hangen. Nick, ik heb dus echt bij Nick Jonas thuis gezeten. "Deez! Opschieten!" klinkt het dan weer. Ik zucht en loop in mijn snoopy-pyjama naar beneden. "Hi," mompel ik als ik beneden aankom. Rowena zit met mijn moeder aan de keukentafel. Ze kijkt me glimlachend aan. "Zin om vanmiddag te gaan shoppen met Lianne en mij?" vraagt ze blij. "Ik denk het," zeg ik slaperig. Rowena kijkt vragend naar mijn moeder. Als ze knikt springt ze blij op. Dan kijk ik mijn moeder aan. "Kan ik dan geld krijgen? Dan koop ik direct een mobieltje," zeg ik met een debiele grijns op mijn gezicht. Mam knikt. "Waar en hoe laat spreken jullie af?" vraagt ze dan. Rowena haalt haar schouders op. "Ik sms Ly wel even," mompelt ze en ze pakt haar mobiel uit haar zak. Ik loop op haar af en lees over haar schouder mee.

Lianne.
Désirée gaat mee.
Kom jij naar mij?
Zo ja, hoe laat?
BYE. x ROOWEENAA.


Ik grinnik. "Waarom die dubbele klinkers?" Rowena haalt haar schouders op. Ik rol met mijn ogen en wil naar de trap lopen. "Where are you going?" vraagt mam dan. "Ik ga me omkleden," mompel ik. Rowena schiet in de lach en ik loop de trap op.


Reacties:


Nonny
Nonny zei op 24 aug 2010 - 13:09:
ik vindt hem nu al leuk! ^^

& toch hou ik meer van Joe.