Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand-Alones » Freddy de Vlieg. 5/02/2010-5/02/2010

Stand-Alones

5 feb 2010 - 18:14

253

4

316



Freddy de Vlieg. 5/02/2010-5/02/2010

Xena&Shelsy herdenken Freddy, de beste huisvlieg ooit.

Het begon allemaal toen het 6e uur Wiskunde gedaan was en we op de gang stonden. Xena en Shelsy deden hun jassen aan toen Xena een dikke vlieg op de ruit opmerkte en zei:"Ooh ik ga die vrijlate want die kan niet goed meer vliegen". Xena haalde de vlieg voorzichtig van de ruit. "Weetje, ik wil ook zo'n vlieg als huisdier!"zei ze. "Hoe ga je hem noemen?" vroeg Shelsy. "uhmmm Freddy! Freddy de Vlieg!"riep ze uit en ze liepen met hun drieën de trap af. Toen ze op het tussenstuk van de eerste verdieping en het gelijk vloers stonden deed Xena haar hand open en Freddy vloog weg. "Hé waar is Freddy?"riep Xena uit terwijl Shelsy naar de vuile ruit wees. "Daar zit hij", Xena haalde Freddy weer zo voorzichtig van de ruit en met hun drieën liepen ze naar beneden. Toen ze in de overdekte zaal stonden deed Xena haar hand open en Freddy ontsnapte. "Freddy is weg!"riepen Xena en Shelsy uit. op dat moment kwam Daglar binnen. "Freddy is weg!"zeiden ze dramatisch en Dagmar keek hun niet begrijpend aan. Darna kwamen Bieke,Shana en Tibo binnen. Shelsy liep naar Tibo en zei super dramatisch dat Freddy weg was. "Wie is Freddy?"vroeg hij en Shelsy deed het verhaal van Freddy de Vlieg. Toen de bel ging liepen ze boven naar Frans en toen er niemand in de overdekte was begonnen Shelsy en Xena zijn naam te roepen maar niemand reageerde tot Sara zei:"Ik heb Freddy de Vlieg vermoord"

Freddy, Xena en Shelsy missen jou.


Reacties:


sarawinx
sarawinx zei op 12 feb 2010 - 18:44:
ik heb die plat getrapt + k denk da da miss was :s duss die leeft nog xp


Ciekuh
Ciekuh zei op 7 feb 2010 - 20:07:
zalig XD


LadyLondon
LadyLondon zei op 7 feb 2010 - 15:10:
hahaha leuk :3,, nee wacht aaahhww hij's vermoord x3
bij de naam Xena denk ik opeens.. aan,, Xena Warrior Princess o_O
Anywaysss leuk :'].


Merel
Merel zei op 5 feb 2010 - 18:55:
XD Huisvlieg.. Een vriendin van me (xColour) had ook een huisvlieg.. maar die heette Henkie.
En nou hebben we een speicale feestdag: Henkiedag
-op 23 juli.-