Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » life_is_shit_with_a_kid » Can't stop thinking about the things you said ones

life_is_shit_with_a_kid

8 feb 2010 - 19:12

285

1

266



Can't stop thinking about the things you said ones

Hoelang we daar gezeten hebben weet ik niet
*terug naar mijn tijd*

Ik word wakker met een raar gevoel in mijn maag.Alles lijkt te draaien. Moeizaam spring ik recht en loop wankellig naar de badkamer. Daar gaat mijn avondeten.Wel raar het is al eeuwen geleden dat ik nog een keer ziek ben geweest. Vlak nadat ik de wc heb doorsgespoeld poets ik mijn tanden. En nu maat douche. Het is gewoon onmogelijk om nu optijd op school te komen. En inderdaad ik stap de schoolpoort binnen en er is geen kat te bespeuren (behalven muisje dan de huiskat van de directrice). Oh shit wat heb ik het eerste uur ?? Ik wacht wel tot de pauze. Rustig wandel ik de schoolpoort weer buiten.In de verte zie ik een groepje jongens die een oud oomaatje overvallen.Rustig ga ik op een bankje zitten en kijk toe hoe het oude vrouwtje paniekerig om hulp roept. Ik ben gewoon te uitgeput om in te grijpen. De jongens lopen weg en in een flits lijkt het of ik Oliver zie. Alsof ik voor het eerst XTC slik stroomt de adrenaline door mij lichaam. Ik sta op en begin met lopen. Toch blijft de spierpijn niet ver weg. Maar ik moet het gewoon zeker weten. Hijgend staan de jongens in een steegje. Nog even volhouden. De jongens kijken op, maar géén Oliver. Ik zak door mijn knieën. Niets werkt nog. Weken is hij weg gebleven zonder iets te laten weten. Ze verklaren mij vast gek. De jongens helpen mij rechtop. Ik kan bij hun blijven tot het beter met me gaat. 2jongens ondersteunen me terwijl we ergens heen wandelen. Mijn buik word samengeknepen en een onuitstaanbare pijn overheerst in mijn lichaam.
Alles Wordt Zwart.


Reacties:


Technicolor
Technicolor zei op 9 feb 2010 - 20:16:
't is once in u titel niet ones

De jongens lopen weg en in een flits lijkt het of ik Oliver zie. Alsof ik voor het eerst XTC slik stroomt de adrenaline door mij lichaam.

Ik vind dat da super mooi en poetisch(fout geschreve?) overkomt^^