Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Age is just a number » 1. New home, no happiness!

Age is just a number

10 dec 2008 - 12:19

258

0

148



1. New home, no happiness!

"Mam, ik ben moe, waarom hobbelt deze weg zo" vraagt je broertje Keru. Je moeder geeft geen antwoord. Ze is overspannen. Je kijkt uit het raam en vraagt je af of je een eigen walibi mag. Aan weerszijden van de weg zijn grote weilanden met heel veel schapen. Jou ouders hebben een kleine ranch gekocht. De kleinste van de buurt. Je nieuwe paard hinnikt zachtjes in de trailer. De hond blaft terug vanuit de kennel in de achterbak. De kat miauwt van uit haar reiskoffertje en je broertjes hamsters rennen onrustig door hun kooi. Je mag blij zijn dat je vader zo'n mooie prijs in d eloterij heeft gewonnen, zegt je moeder steeds. Maar jij bent niet blij. je krijgt nu les via de pc en ziet je vriendinnen nooit meer. Daar had je de mooie tinker merrie in de trailer graag voor geruild, je vriendinnen. Je ouders zijn allebij gestopt met werken en gaan nu rentenieren. Jij vind het maar niets.

Na ene uurtje parkeert je vader. De verhuiswagens parkeren ook. Het is er best wel mooi. Dat moet je toegeven. Er lopen zelfs wat wilde walabies rond. Je opent de trailer en aait de merrie over haar flank. "Rustig maar Pipo, we zijn nu waar we zijn moeten", expres zeg je niet dat jullie nu thuis zijn. Dat wil je niet toegeven. "Kiara, strooi haar stal maar op" zegt je vader. Je haalt een baal hooi uit de zoldering van de trailer. Je bent sterk voor een meisje van 18, dat hebben je vriendinnen altijd al gezegt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.