Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH) » *6*

Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH)

12 feb 2010 - 10:14

424

4

251



*6*

[House pov]

Ik gooi mijn tennisbal tegen het bord met de sypmtomen en vang hem weer op terwijl ik naar de symptomen blijf staren. Wat veroorzaakt een zwemmersoor als je al een tijdje niet meer met chloorwater in contact bent geweest? Ik kijk naar de streep die door het woord 'gehoorschade' trok. Wat als die gehoorschade wel een symptoom is? Dan is het niet zomaar een zwemmersoor, dan zou hij necrotiserend moeten zijn. Maar, dan nog. 2 maanden duurt het al, en hij heeft de laatste tijd vaak een oorontsteking. Dan moet er iets zijn dat ervoor zorgt dan het blijft ontsteken. Iets al een.... bacterie! Ik sta recht en Chase komt binnen. "Heb je die gast naar huis gestuurd?" "Nee, ik heb hem laten opnemen. Hij ade-" "Oke, waar is hij?" "Kamer 483*." Ik ga het kantoor uit en onderweg naar de kamer van de patiënt kom ik nog een stagiair tegen die ik meesleur naar de kamer. Zien hoe je nieuws moet brengen is ook leerzaam. Ik schuif de deur open en zie dat zijn vrienden van de band er bijzitten, onder andere 2 ex-patiënten. Op het tafeltje naast zij bed staat een cd-speler waar geluiden uitkomen die ik kan toekennen aan Metallica. "Goedemorgen! Hoe gaat het met je?" Hij kijkt me raar aan. "Het is half 2 in de middag en, Ik lig in het ziekenhuis, wat denk je?" "Ik denk dat je me aardig vind, maar daar zat ik al vaker mis." "Wat heeft hij?" Vraagt de jongen die ik kan herkennen als hun drummer. "Waarom denk je dat ik dat weet?" "Omdat je een dokter bent? En omdat je maar 1 andere dokter bijhebt." "Hij is maar een stagiair." Ik ga dichter bij het bed staan. "Je hebt een necrtotiserende otitis externa met pseudomonas aeruginosa.**" De drie andere jongens kijken me raar aan. "Mag de muziek wat luider?" Vraagt de jongen in het bed ineens. De drummer staat recht en draait aan de volumeknop van de radio. "Zijn de boxen kapot ofzo?" "Nee, hoezo?" vraagt de jongen met zwart haar hem, die als ik mij niet vergis hun zanger is, terwijl hij zijn hoofd schud. "Waarom is er dan geen muziek?" Hoe kan hij dat nu niet horen?!" "Ik krijg bijna hoofdpijn van het aantal decibels!. Ik ga naast de jongen staan. "Heb je gehoord welke diagnose ik je net gegeven heb?" Hij kijkt naar zijn vrienden. "Waarom praat hij niet gewoon? Ik kan niet liplezen hoor!"

[reactiess?]
* lekker origineel
**Probeer dat maar eens van de eerste keer foutloos uit te spreken


Reacties:


adelain
adelain zei op 13 feb 2010 - 11:11:
awr doof... das irritant. toen ik door oorontsteking enige tijd doof was aan 1 oor werd ik gillend gek! laat staan dus als je met beide orenniets meer hoort.

en idd. wat een naam zeg.
necrtotiserende otitis externa met pseudomonas aeruginosa...
kort omschreven?

liefteren


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 12 feb 2010 - 16:16:
amazing!

more more moree

xx


xSabinex
xSabinex zei op 12 feb 2010 - 12:37:
483? orgineelheid

verder

xx


Lisaa
Lisaa zei op 12 feb 2010 - 10:22:
meeer<3
x