Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » 2

Just the Way of Life

12 feb 2010 - 13:37

195

3

233



2

Robin heeft een nieuwe foto :P

Bink haalde zijn verroeste en botte mesje uit zijn zak en begon de mast te gaan bewerken. De wind speelde met zijn bruine krulletjes. Hij zag er echt heel lief uit. Hij deed het mesje weer in zijn zak en begon verder te springen over het dek

Samen met Layla liep ik over de kade. De wind woei haar rode haar constant door de war. Ze lachte terwijl ze een streng achter haar oor duwde. Het was overduidelijk dat ze smoor op me was, maar ik voelde niet meer voor haar dan een goede vrienschap. Ineens klonk er geschreeuw.
'SPOOKSCHIP!' Ik keek op, en zag een wit/rood/roze schip aan komen varen.


Ik had het bevel gegeven voor nieuwe witte verf, want het bloed van de edele mensen die mijn mannen en niet ik hadden vermoord was nogal uitgelopen. Twee mensen stonden verbaasd te kijken. We liepen allemaal van het dek af. Alles gekocht, behalve voedsel want dat jatten we van anderen. Die rooie en d'r vriendje stonden nog steeds te kijken. 'Kapitein? Wat doen we?' vroeg Cody, de stuurman. 'Neem die rooie mee, laat die ander staan.' Het meisje werd meegenomen, met veel gegil en gespartel.


Reacties:


xColour
xColour zei op 8 maart 2010 - 19:37:
@ladylonden dat kwam omdat ik het hfstk starte en ik weet niet hoe je die streepjes doet


LadyLondon
LadyLondon zei op 12 feb 2010 - 16:57:
oh btw. het eerste hoofdstuk is de Romeinse I. en dan komt plots 2?
hihi,, de andere hoofdstukken zijn ook met Romeinse cijfers :3
en Romeinse cijfer voor twee is gewoon II.
En drie inderdaad III. Maar vier is IV. Want vijf is V. (Ja ik heb een obsessie gehad, en misschien nog steeds voor Romeinse cijfers :3)


LadyLondon
LadyLondon zei op 12 feb 2010 - 16:56:
Leuk :]