Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH) » *7*

Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH)

13 feb 2010 - 15:32

323

4

264



*7*

[Georg pov]

Wat is dit?! Waarom hebben ze de muziek uitgezet, en waarom zegt die freaky gast niets? Oke, hij beweegt zijn lippen wel, maar geluid komt er niet uit. En waarom kijkt de rest mij zo raar aan? Ik zie door de venster hoe een verpleegster op de gang tegen een man op loopt en zo een inoxen plateau met metalen schaaltjes laat vallen. Ik weet dat dat normaal een bijna oorverdovend geluid veroorzaakt, maar er is geen een geluid dat mij weet te bereiken. Steeds weer zie ik de metalen schalen een voor een geluidloos op de grond neerkomen. Een raar gevoel bekruipt mij wanneer ik het besef. Ik slik en neem de eerste arm vast die ik kan grijpen en kijk in de bruine ogen van de eigenaar. "Ben ik, doof?" Ik zie de dokter iets zeggen en gaat dan de kamer weer uit. "Wat zei hij?" Gustav houd een blad voor mijn neus waar hij waarschijnlijk net op schreef wat er gezegt werdt. ' Hij zei dat de diagnose fout was.' Tom rukt het blad uit mijn handen en schrijft zelf iets op de achterkant ervan waarna hij het opnieuw onder mijn neus duwt. 'Ik zei dat ik je zou vermoorden als dit gebeurde, dus hoop maar dat het weer goed komt!"

[House pov]
Ik zit in mijn kantoor naar het bord met symptomen te staren wanneer Cudy mijn kantoor binnenkot. "House, het kan me niet schelen hoe je het doet, maar ik wil overmorgen een evaluatie van alle drie je stagiaires. Laat het invullen door Cameron ofzo, als het maar eerlijk is!" "En waarop moet ik hen dan evalueren?" "Het zijn dokters, wat denk je?" "7 dokters voor 1 patiënt?" "Dan verzin je er maar 1! Overmorgen op mijn bureau, 3 eerlijke en goed ingevulde evaluaties." Met die woorden verlaat ze het kantoor.

[reacties??]

Voor degene die al een voorsmaakje willen van het bonusverhaal moeten een kijkje nemen in het topic bij het promotieforum


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 6 maart 2010 - 10:11:
Leuk!
Ik lieft House M.D. zeer hard!
Xx


adelain
adelain zei op 13 feb 2010 - 19:36:
wieeeeh liefteren.
het is echt leuk om te lezen


xSabinex
xSabinex zei op 13 feb 2010 - 19:23:
verder

xxx


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 13 feb 2010 - 19:16:
snel verder

maar Tom die vermoord em egt niet hoor!
zou hij niejj durven!

xxx