Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Met Masker...Harry vs Draco » Met Masker...(HP/DM) III

Met Masker...Harry vs Draco

14 feb 2010 - 19:19

296

1

244



Met Masker...(HP/DM) III

Ik ben toegelaten. Een enorme grijns verspreidde zich over
m’n gezicht. ‘Ik had ook niet anders verwacht.’
In de brief stond ook nog een verzoek, voor Eyre, de uil van Perkamentus. Of hij een nachtje hier kon blijven. Ik wist niet waarom…maar natuurlijk liet ik hem blijven.
Eyre, die nog steeds op mijn stoel zit, koert en tilt zijn rechtervleugel omhoog.
Er zit nog een briefje, met een lintje vastgebonden.
Ik maak het lintje los en bekijk het briefje. Er staat een familie wapen op.
Een wapen dat ik in het boek ook een keer tegen gekomen ben.
Een zwart schild met een gifgroene slang.
Familie Malfo…Molfidas? Nouja, zoiets.

‘Geachte Mevr. Naomi Rochester.’,

Ik heb gehoord dat u naar Zweinstein zult vertrekken over 3 dagen.
En daarom leek het mij, mijn vrouw en zoon, omdat het uw eerste jaar wordt, wel vriendelijk als mijn zoon u zal begeleiden bij uw reis,…
aangezien wij bevriend zijn met uw moeder, Nora Rochester.
Als u hiermee akkoord gaat, zou het fijn zijn als u een brief terug stuurt.

Vriendelijke groeten.
L. Malfidus.


‘Jeetje, wat een slijmballen. Ze willen me zeker uithuwelijken aan die zoon…Ik ken die hele familie niet eens. Mijn (ex)-familie heeft het nooit over ze gehad. Voor zover ik me nog kan herinneren.,’

Dan zie ik die naam weer staan: ‘Naomi Rochester.’
‘Als ik op Zweinstein zit, zal ik voor eens en altijd duidelijk maken dat ik niet meer Naomi Rochester heet, maar gewoon Scarlet!,’
Dan kom ik erachter dat ik mijn masker nog op heb. Vlug maak ik hem los en hang hem weer aan de muur. Daarna stook ik een vuurtje in de openhaard.
Aangezien het nogal frisjes is. Eyre denkt er ook zo over…Hij heeft gewoon zomaar een dekentje om zich heen geslagen dat op de bank lag. Manieren heeft hij niet maar het is wel schattig om te zien.

Met masker.


Reacties:


SuusAnne
SuusAnne zei op 16 feb 2010 - 17:04:
Jah, Luus is een slijmbal... En Draco ook.. (Letterlijk in deel 5, en figuurlijk.. uh.. in deel 1 tm 6. In deel 7 issie sweet. Maar in de rest ook. Vooral in de films. Maar dan is 't Tom Felks, en die is gwoon sweet. En eigenlijk is Malfidus gewoon coowl. Hij is zo gemeen en irritant dat ie coowl is...)

Hij heeft gewoon zomaar een dekentje om zich heen geslagen dat op de bank lag. Manieren heeft hij niet maar het is wel schattig om te zien.

Eh.. Een íºí­l die zelf een deken omslaat?


xxx nu even de volgende lezen!