Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Thousand Eyes » Thousand Eyes [Joe pov]

Thousand Eyes

16 feb 2010 - 15:22

324

2

240



Thousand Eyes [Joe pov]

Duizenden ogen keken me aan, volgden elke beweging die ik maakte. Mijn oren werden doof van elk meisje dat gilde als ik in de buurt kwam. Ze zongen elke strofe mee. Duizend ogen, duizend handen, duizend gezichten, duizenden bewegingen. Ik zag er maar twee. Twee handen, twee gezichten, vier ogen, ik was alleen gefocust op elke beweging die hun maakten.

Thousand Eyes

Duizenden ogen keken me aan, volgden elke beweging die ik maakte. Mijn oren werden doof van elk meisje dat gilde als ik in de buurt kwam. Ze zongen elke strofe mee. Duizend ogen, duizend handen, duizend gezichten, duizenden bewegingen. Ik zag er maar twee. Twee handen, twee gezichten, vier ogen, ik was alleen gefocust op elke beweging die hun maakten.

Elk concert, elk uur, elke minuut die wij er waren, daar waren hun ook. Maar waar ze vandaan komen, hoe ze heten, en nog veel andere vragen die in mijn hoofd spookten. Het enige wat ik wist, was dat ze steeds opdoken bij een concert, alleen maar achterin. Waarom ze nooit voorin waren, is ook een vraag. Dan was het makkelijker voor mij om oogcontact te maken, om het nummer aan hun op te dragen.


Naam: Sanlena Logan
Geboortedatum: 25-06-1991
Leeftijd: 19
Hobby's: Piano spelen, Jonas Brothers volgen, lezen, tekenen, schilderen, irriteren, raar doen, hyper zijn, zingen, toneel spelen, met Nica omgaan.
Karakter: Aardig, hyper, melig, kan boos worden, emotioneel, Ambitieus,
Uiterlijk:Bruin krullend haar. Donker blauwe ogen, kort, heel klein, normaal postuur. Vreemde kledingstijl, lacht altijd.
Familie: Moeder Sarah, vader Adam, zusje Grace en kat Wolfie
Muziek: Jonas Brothers, Muse, heb ik de Jonas Brothers al gezegd?
Overig:Ze is van school afgegaan een paar jaar geleden omdat ze al klaar was met de opleiding die ze deed en ze ging samen de Jonas Brothers volgende over de hele wereld, en nu wonen ze in Dallas, Texas.

Naam: Nica L'oreal
Geboortedatum:29-12-1991
Leeftijd:19
Hobby's:Jonas Brothers volgen, lezen,schrijven,hyper zijn, zingen, paardrijden, met vrienden omgaan, msn-en, sms-en, met Sanlena omgaan.
Karakter:Aardig,behulpzaam,melig,hyper,kan boos worden, komt voor vrienden op,
Uiterlijk:Lang en dun. Fijne trekjes in het gezicht. Blond haar met krullen, blauwe ogen, volgt de mode niet, draagt het liefst wat ze fijn vind zitten.
Familie:Ik heb alleen een moeder Eva.
Muziek:Jonas Brothers, Tokio Hotel, en Jonas Brothers...Of??
Overig:Ze is al heel lang geleden van school afgegaan, omdat ze met Sanlena ging touren om JB te volgen.


Reacties:


Nica
Nica zei op 16 feb 2010 - 19:14:
Ik


Eliros
Eliros zei op 16 feb 2010 - 19:03:
ik was alleen gefocust op elke beweging die hun maakten.

Volgens mij moet die 'hun' door 'ze' worden vervangen

daar waren hun ook.

Zelfde. Oh, nee. Dan moet het 'zij' worden.

volgt de mode niet, draagt het liefst wat ze fijn vind zitten.

Ik vind haar nu al koel ^^

Leuk begin!
Er stond dat je dit verhaal eerst met iemand anders schreef, wie heeft dit stuk geschreven? Jij?
Want diegene kan i.i.g heel goed schrijven ;'D

Ik ga ffkes het volgende stukje lezen,