Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Calleigh & Ramay » 9

Calleigh & Ramay

21 feb 2010 - 12:34

189

3

154



9

Er viel een stilte.
'Eh.. Blijf je slapen?'vroeg ik voorzichtig, niet wetend of Ramay dat wilde.


'Is goed,' zei ik.

'Oké...'antwoordde ik. 'Zullen we buiten slapen?' Ze knikte.
'Waar wil jij? In de boom of op het dak?'vroeg ik. Ramays mond viel open. 'Eh...'stamelde ze. 'Gewoon op de grond?' Ik haalde mijn schouders op.
'Maak dan wel een vuurtje, het spookt hier niet, maar er zitte nwel wilde beesten.'


'O, laat dan maar zitten, dan slaap ik wel in een boom ofzo,' zei ik. Ze moest lachen en knikte.

'Oké, dan ga ik het dak op.'grapte ik, en ik klom als de wiedeweerga in de bloesemboom, en klom op het dak. Ramay klom houterig in de boom.
'Truste,'riep ik, terwijl ik in mijn slaapstand ging.


'Welterusten,' riep ik en ik viel in slaap.
Ik werd wakker, want ik hoorde wat. Onder me schraapte Esmeral (die stond onder de boom, en zat of lag er dus niet in) zenuwachtig met haar hoeven over de grond. Ik sprong uit de boom. 'Wat is er meisje?' vroeg ik terwijl ik haar over haar hals streelde. Toen zag ik ze. Spooksoldaten. 'Calleigh! CALLEIGH, WAKKER WORDEN!' gilde ik angstig.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 21 feb 2010 - 12:38:
Awesome SpookSoldaten :3


LadyLondon
LadyLondon zei op 17 feb 2010 - 22:05:
Het coolste is dat Elfen met open ogen slapen <3


LadyLondon
LadyLondon zei op 16 feb 2010 - 18:31:
:'D een H9 :3