Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Villa 13 (afgelopen) » 22.

Villa 13 (afgelopen)

16 feb 2010 - 22:11

1194

3

243



22.

Bill his point of view
Ik trok mijn kast open. Wat zou ik aantrekken? Ik denk dat ik voor die donkere jeans ga. Of zou ik die lichtere nemen? Goh wat moet ik nu aandoen? Met een zucht plofte ik op bed. Tom wist altijd wat ik kon aan doen. Ik mis hem godver…bied het vloeken. Ik neem wel dat zwarte shirt met die zwarte broek, dat lijkt toch nog iets gekleed. Zou ik mijn haren plat laten? Wéér een dilemma. Ik laat het maar plat, dat zal ook wel net zijn. En welke schoenen? Shit waarom lok ik die dilemma’s toch de hele tijd uit? Stom van me, maar welke zou ik nu aan gaan doen? Effe kijken. Zou ik nu die witte aan doen? Of die zwarte, of die andere zwarte of die groene? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Ik wil die zwarte aan doen. Ik nam dus die zwarte en trok ze aan. Ik denk dat ik ook nog wat ga eten voor ik ga. Anders moet iedereen mijn knorrende maag horen, en dat is nogal gíªnant. Maar wat zal ik eten? Gott waarom stop ik mezelf toch zo vol met dilemma’s vandaag? Jeej, weer een dilemma!.....Oké, waar hou ik me mee bezig? Cornflakes zal mijn maag wel vullen hoop ik, straks ga ik wel frieten uit halen. Waarom is de melk nou net op? Ik wil niet in de kelder gaan, daar stikt het van de spinnen en spinnen zijn eng! Dan maar zonder melk. Maar dat is niet lekker. Geen cornflakes dus. Wat dan wel? Een appel misschien? Ik eet straks wel een friet, maar waar heb ik mijn autosleutels gelaten? Denk Bill, denk. Oké, ik haat denken. Maar waar heb ik ze nu gelaten? Ooh jaah, ze zitten in mijn broek. Slim Bill, slim.

Ik ga toch nog even wat drinken kopen, ik heb best wel honger. Gelukkig heb ik kleingeld bij. Ik duwde een muntje van 2 euro in een drankautomaat en duwde op het knopje van cola. Ik dronk het blikje in een keer leeg en gooide het weg. Het casino is niet ver dus ga ik te voet vanaf hier. Ik mocht binnen. Ik ging weer naar die soort van automaat. Ik had geld omgeruild in van die muntjes. Ik duwde er 1 in en trok de hendel over. Geen prijs, jammer, opnieuw. Na zo een kwartier had ik nog steeds niet gewonnen en mijn muntjes waren op. Ik ging opnieuw geld in wisselen. Er stond een hele rij voor me. “Ja?”¯ vroeg een dikke man achter de balie. “Voor 50 euro”¯ zei ik en gaf hem een briefje van 50 euro. Ik kreeg een bakje met kleine zilveren muntjes in. Ik ging weer naar die automaat en duwde en muntje in en haalde de hendel over. 3 citroenen en een appel verschenen. Weer geen prijs. Ik duwde opnieuw een muntje in en trok weer aan de hendel. Dit keer waren het 2 appels en een citroen. Nog steeds geen prijs dus. Ik vind dit best leuk. Na een 10 tal minuten waren mijn muntjes al weer op en ik had nog altijd niets gewonnen. Ik ga weer muntjes bij halen. “Voor 100 euro dit keer”¯ zei ik. Ik gaf de man 2 briefjes van 50. Ik kreeg 2 bakjes met muntjes. Ik ging weer op de stoel zitten bij de automaat. Na een half uur had ik de bakjes al weer bijna op. Ik had nu toch eens een keer prijs. De inhoud muntjes die vielen was best groot. Ik duwde alles in de bakjes en deed verder. Ik kwam er een uur mee door en toen was alles op. Ik had wel nog een paar keer gewonnen. Het was al best laat zag ik op mijn mobiel. Misschien moest ik nu naar huis gaan? Maar het is zo fijn hier. Ik ga nog wat muntjes bijhalen. “Voor 50 euro”¯ zei ik. De man nam mijn briefje aan en schoof me muntjes toe. Ik kreeg een sms. Ik schrok wel even van het getril. Het was van Makbule. ‘waar zit je,’ stond erin. ‘in het casino’ stuurde ik terug. Nu deed ik verder met mijn muntjes. Het was zo fijn. Ik moest terug denken aan de kermis. Daar stonden ook zulke machines als hier. Ik deed het altijd met Tom. Na een 10 tal minuten tikte iemand me op mijn rug. “Bill wat denk je wel niet dat je aan het doen bent?”¯ vroeg Makbule. Ik schrok. “Ik ben me aan het vermaken”¯ zei ik. Makbule trok een wenkbrauw op. “Dit is verslavend, hoe lang zit je hier al?”¯ vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. “Hoeveel geld heb je er al doorgejaagd, ik moet het misschien zo vragen?”¯ vroeg Makbule. “Bub paar 100 euro denk ik”¯ lachte ik. “Je bent gek, kom mee”¯ zei Makbule. Ze nam me het bakje met muntjes uit mijn handen en trok me mee. “Wil je dit omruilen?”¯ vroeg Makbule. Ze kreeg een briefje van 20 euro. Ze stopte het in mijn broekzak. We kwamen buiten. Daar gaf Makbule me een kusje.

“Je bent dom bezig”¯ zei Makbule toen we weer eenmaal thuis waren. “Hoezo?”¯ vroeg ik. “Bill, je bent al je geld aan het verkloten, tis maar dat je het weet”¯ zei Makbule. Ze duwde me op de bank en gaf me een kusje. Mijn maag begon te knorren. “Heb je nog niet gegeten?”¯ vroeg Makbule. “Nee, ik vond niets hier waar ik zin in had”¯ zei ik. “Kom, we gaan ergens pizza eten”¯ zei Makbule. Ze trok me recht en nam mijn autosleutels van het kastje. “Ik rijd wel”¯ zei ze. “Zoals je wilt”¯ zei ik. De rit verliep best stil. Ik begon wat moe te worden en mijn plezier gehalte was gedaald, niet dat Makbule niet leuk is, maar ze lijkt wel mijn moeder. Hoewel ik dat wel schattig vind. Niet dat ze op mijn moeder lijkt! Maar gewoon, hoe dat ze zo bezorgd is om me vind ik schattig. “Bill, waar denk je aan?”¯ vroeg Makbule. “Aan jou”¯ gaf ik toe. “Toch niet naakt h蔯 zei Makbule. Ze draaide met haar ogen. “Toch niet hier!”¯ zei ik. “Bill!”¯ zei Makbule. Ik lachte. “Nee, gewoon, over hoe schattig je bent”¯ zei ik. “Bill”¯ zei Makbule. Haar ogen draaide weer een rondje. “Kijk uit, zo meteen rollen ze er nog uit als je zo met je ogen blijft rollen”¯ plaagde ik. “Grapjas”¯ lachte Makbule. Ik lachte. Makbule stopte bij een pizzeria. “Ik betaal wel”¯ zei ze. “Zoals jij wilt”¯ zei ik. Ik liep achter haar naar binnen. Voor we binnen gingen kneep ik eens in Makbule haar achterste. “Bill!”¯ zei Makbule. Ze draaide zich vliegensvlug om. Het scheelde niet veel of ik het een mep gekregen met haar vlakke hand, maar ze hield zich in. “Doe dat nooit meer”¯ zei Makbule. “sorry”¯ zei ik. Mijn plezier gehalte begon weer te stijgen. “Bill, gedraag je niet zo als een kind”¯ zei Makbule. Ik haalde mijn schouders op en nam Makbule haar hand. “Sorry”¯ zei ik in Makbule haar oor. Makbule lachte. “Je zal altijd een kind blijven”¯ lachte ze. “Je hebt me door”¯ giechelde ik. “Kom, we gaan pizza eten”¯ lachte Makbule.


Reacties:


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 21 feb 2010 - 21:12:
Aaahhhw <3
Bill is schattig <3


VampireFangs zei op 18 feb 2010 - 7:21:
Met Tossie eens, Bill doet grappig, dronken, dom, maar dat is leuk aangezien hij altijd de brave is x3

houdvanu:3


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 16 feb 2010 - 22:18:
Hahahaha geweldig, ondeugende Billie is veel leuker, lijkt ie op Tom. X3

Verder <3