Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Schrijfwedstrijden » Australisch paspoort

Schrijfwedstrijden

8 april 2010 - 14:54

259

2

410



Australisch paspoort

http://img502.imageshack.us/i/67356987.jpg/


Naam; Sydney White
Nickname; Syd
Verjaardag&Leeftijd; 21 [09-07-87]
Uiterlijk; Donkerbruin tot zwart haar. Donkerbruine ogen die omlijst zijn door zwarte make-up die haar een machtige en vrij mysterieuze uitstraling geeft. Hoge jukbeenderen, spitse kin en een recht, smal neusje. Volle lippen die vrij donker van zichzelf zijn en een getinte huid. Er zit ook een sterretje achter haar linkeroor. Haar smalle gezicht, lichte huid en donkere ogen beeld haar tot een machtige en zeer onafhankelijke vrouw.
Familie; Sidney is op jonge leeftijd, dan heb ik het over 15 jaar, weggelopen van haar ouders die in Great Victoria Dessert in een trailer woont. Door een vader die haar continu sloeg en een moeder die te zwak was om er tegenin te gaan heeft ze een vreselijke jeugd achter de rug.
Nationaliteit; Australisch
Karakter; Ze is een observerend persoon, kijkt op een afstand toe, ogen die onder haar cowboyhoed bespieden en een kringelde rook die er onder vandaan komt. Ze is een harde en een non-verbale spreker.
Sterkte; Door haar jeugd laat ze zich niet meer kisten en heeft ze een krachtige persoonlijkheid gekregen.
Zwakte; Haar luisterendoor is sterk afgezwakt en is dus sneller met haar handen bezig.
Hobbies; Aan haar auto sleutelen, rondtrekken en spanning opzoeken.
Extra; Ze heeft een zwarte Amerikaanse Dodge Challenger RT Muscle auto en ze is aan haar naam gekomen doordat ze in die stad is geboren.
http://www.carpictures1.com/var/albums/1971-Dodge-Challenger-RT-Muscle-Car_Classic_1024x768.jpg

Ow en waarom ik haar koos; Ze ziet er zo lekker relaxed uit. Zo dacht ik dat ze na haar peuk weer verder gaat met haar journey, even chillen en dan go!
En ze straalt gewoon iets krachtigs uit.


Reacties:


Kayley
Kayley zei op 27 feb 2010 - 21:21:
Omg
Hier ook al een reactie op vergeten
Foei Kayley!

Inderdaad, die auto is cuwl!
Ik weet niet, misschien ligt het aan mij, maar volgens mij kan jij heel erg veel beter, Yas!

Desondanks dat toch een goed personage.


CosmicPurple
CosmicPurple zei op 18 feb 2010 - 10:37:
Die auto is hip