Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~You will never meet ‘him’~

BANG~relation

18 feb 2010 - 20:39

786

4

299



~You will never meet ‘him’~

Wow! Twee hoofdstukken op één dag. |D Da's nieuw! xD Ikke ben in de vakantie-mood. 8'D Anyway, hoop dat jullie het leuk vinden en laat een berichtje achter plz.! ^^ Je kijkt uit de ogen van Sasori-danna! ^^

Ik lig op mijn bed. Ik staar naar mijn plafon.
Ik ga voorzichtig met mijn vingers over mijn lippen. Die kus…
Ik ga rechtop zitten. Ik kijk rond in mijn kamer. Mijn oog valt op mijn werkbureau. Nog steeds heb ik de pop die erop ligt niet af. Maar ik ben er ook mee gestopt sinds…
Ik strijk weer over mijn lippen.
Gisteren heeft mij aan het deken gezet. Voor het eerst in mijn leven verlangde ik weer naar mijn menselijke lichaam. Mijn oude lichaam, met zenuwen, die voelde… Natuurlijk voelde ik wel iets in die kus. Mijn hart ging te keer, maar mijn lippen voelden niks.
Ik strijk over mijn hart. De enige plek waar ik nog iets voel.
Mijn oog valt weer op de pop. Ik kan hem niet zo laten liggen. Hij moet af. Voor hij komt.
Ik sta op van mijn bed een loop naar mijn bureau. De pop kijkt mij met levenloze ogen aan. Even twijfel ik of ik hem nou echt wel af moet maken. Ik schud mijn hoofd.
Nee. Hij moet af, voor hij komt…

Ik sta voor de deur van Deidara. Normaal zink ik niet zo laag dat ik hem opzoek, maar ik moet met hem over gisteren praten. Ik klop op zijn deur. Het blijft stil.
“Ik ben het, Sasori”ť zeg ik.
Geen antwoord.
“Doe open Deidara”ť zeg ik.
Geen antwoord.
“Je doet die deur nu open of ik breek in”ť dreig ik.
Ik hoor dat Deidara geïrriteerd naar de deur loopt. Zijn deur gaat open een stukje open en hij steekt zijn hoofd naar buiten.
“Wat?!”ť zegt hij.
“Ik wil met je praten”ť zeg ik.
Hij stoot een gemeen lachje uit.
“Jammer genoeg ben ik niet in de stemming om te praten, un”ť zegt hij bot.
Hij wil de deur weer dichtdoen maar ik hou hem tegen.
“Al moet ik je dwingen, we gaan praten”ť zeg ik.
Deidara zet al zijn gewicht tegen de deur om hem dicht te kunnen doen. Ik zet al mijn gewicht tegen de deur om hem open te houden.
“Wat is jou probleem, un?!”ť zeg Deidara boos.
De deur kraakt luidruchtig.
“Laat me met rust, un!”ť
Ik duw nog wat harde tegen de deur.
“Deidara! Laat me binnen!”ť zeg ik nu ook boos.
“Ga weg, un!”ť
“Het gaat over die kus van gisteren bitch!”ť zeg ik.
Dan begeeft de deur het. Deidara springt snel opzij om zijn deur te ontwijken. De deur vernielt de helft van Deidara’s kamer voor hij tegen de muur tot stilstand komt.
“Wat mol je mijn kamer, un?!”ť zegt Deidara boos.
Snel krul ik mijn “slang”ť om zijn middel.
“Jij. Ik. Mijn kamer. Nu!”ť zeg ik.
Ik loop met een tegenstribbelende en scheldende Deidara in mijn “slang”ť naar mijn kamer. Met mijn voet trap ik de deur open. Ik stap naar binnen en gooi Deidara op mijn bed. Met een klap doe ik mijn deur dicht.
Boos staat Deidara op van mijn bed.
“Waar denk je dat je mee bezig bent, un?!”ť
“Met jou praten”ť zeg ik.
Deidara slapt op mij af.
“Laat me eruit, un!”ť
“Pas als we hebben gepraat”ť zeg ik.
Deidara kijkt mij met samengeknepen ogen aan. Ik kijk hem nog vuiler aan. Dan geeft Deidara het op. Hij zucht, loopt van mij weg en ploft op mijn bed. Hij slaat zijn armen over elkaar en gaat heel meisjesachtig met een been over de ander zitten.
“Waar wil je het over hebben, un?”ť vraagt hij.
“Dat zei ik al. Over die kus van gisteren”ť zeg ik.
Deidara word rood.
“Wat is daarmee?”ť
Even valt er een stilte.
“Jij was het niet…”ť zeg ik.
Deidara schrikt maar zegt niets.
Ik loop op Deidara af.
“Het was Kumo niet?!”ť zeg ik.
Langzaam knikt Deidara. Lang staar ik in zijn ogen, net zolang tot hij ze afwend.
“Deidara, wat voel jij voor Kumo?”ť vraag ik hem.
“Ik-”ť
Deidara slikt zijn woorden in.
“Nou?”ť vraag ik.
Deidara staart naar de grond. Misschien hoopt hij dat ik niet weet wat hij voor haar voelt maar uit zijn gedrag kan ik mijn conclusies trekken.
Ik pak mijn afgemaakte pop van mijn bureau.
“Ik kom hier later wel op terug. Ik moet nu iets afleveren, voor hij hier komt”ť zeg ik.
Met mijn pop onder mijn arm loop in naar de deur.
“Danna wacht!”ť zegt Deidara.
Ik stop.
“Wie is die hij waar je het over hebt, un?”ť vraag hij.
Ik zeg niets. Ik loop verder.
“Als je blieft Danna!”ť zegt hij.
“Dat gaat je niets aan”ť zeg ik.
Ik sluit mijn kamerdeur achter me. Deidara komt niet achter mij aan.
Ik pak mijn kamersleutel. Even twijfel ik maar doe dan toch mijn deur op slot.
Deidara zal het niet leuk vinden, maar ik kan echt niet hebben dat hij mij volgt.
Deidara mag hem nooit ontmoeten.


Reacties:


xInnocence
xInnocence zei op 23 feb 2010 - 9:44:
d'oooooooooh
mystery guest.


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 19 feb 2010 - 9:18:
Ooooh, mysterieus~
Kan niet wachten x'3
Snel verder?


DreadQueen
DreadQueen zei op 18 feb 2010 - 22:12:
spanned!!
snel verder!!
Xx.


witch
witch zei op 18 feb 2010 - 21:05:

leuk, myst. is altijd leuk,
je gaat wel snel, is leuk, schrijf je nog een hoofdstuk?

dailia