Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » II/II II

Just the Way of Life

21 feb 2010 - 12:30

173

1

214



II/II II

zeven op z'n turfs!! X D

Ik keek op en zag een meisje staan met haar handen strak langs haar lichaam.
'N.. nieuweling?'stotterde ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Dus dan is dit je ontgroening?'vroeg ze Angstig. Ik haalde weer mijn schouders op. Ze zuchtte. 'Kom maar hier dan.' Ik deed een stap achteruit. 'Nou... hoe bedoel je?'vroeg ik. 'Heel simpel. Kom nou maar hierheen. Ze wilde haar armen spreidde, maar ik vermoede al wat er dan zou gebeuren. 'Nee, hou maar aan, 'stamelde ik snel.


"help dan op zijn minstens met dat lint vast te maken"terwijl ik het lint van de grond haalde.ik duwde het lint in zijn handen en ging met mijn rug naar hem toe staan.

Buiten klonk geschreeuw, geknal en het gekletter van wapens. Ik zuchtte. Even later was het allemaal over en Cody kwam de hut binnen stormen. 'Kom snel, we hebben megaveel!' Ik sprong op en liep achter hem aan. Op het dek lag goud, voedsel, kanonskogels en een paar tonnen rum. 'Alles inladen, we gaan achter dat zwarte schip aan,' commandeerde ik.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 19 feb 2010 - 21:19:
:']