Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A freak of nature [afgewerkt] » 2.

A freak of nature [afgewerkt]

19 feb 2010 - 20:07

1183

8

613



2.

Dromend lag ik op mijn bed. Green Day lachte me toe. Hoewel ze niet glimlachten op de poster. Mijn lievelings poster is die van Nena, die hangt op de rechter muur. Helaas heb ik veel posters moeten wegdoen, omdat Tom hier introk. Hij kreeg de ene helft, dus is alles ook echt half, half. Soms heb ik zin om op die soort van lijn, een muur te bouwen. Het zou ook de sigaretten geur tegenhouden. Ik slaakte een zucht en nam mijn iPod van het kastje. Ik duwde de oortjes in mijn oren en zette het volume hoog. Ik ging volledig op in een liedje van David Bowie toen de deur open vloog en met een klap tegen de muur belande. Ik schrok en veerde recht. Toen ik zag dat het Elly was glimlachte ik. Ik zette mijn iPod uit en nam haar op schoot. Ik sloot de deur weer. “Bill wat doen?”¯ vroeg Elly. “Muziek luisteren”¯ zei ik. Elly greep naar mijn iPod. Ze zag het als een stuk speelgoed. Haar kleine handjes hielden het ding vast. Ze schudde er even mee. “Hoe geluid?”¯ vroeg ze. Ik gniffelde even. Ik stak 1 oortje in haar oor en zette zachtjes ‘Boulevard of broken dreams’ van Green Day op. Elly haar mondje zakte langzaam open en ging helemaal op in het liedje. “Hoe werken?”¯ vroeg ze. “Kijk, als je op die twee pijltjes duwt dan ga je naar het volgende liedje, en als je op die twee pijltjes duwt ga je naar het vorige liedje. En als je het even op stop wilt zetten, duw je op die twee streepjes. Elly hield haar hoofd schuin. Ze begreep natuurlijk niets van wat ik nu had gezegd, maar ik vond het leuk om met haar te praten en dingen te doen, ze was ook de enige die naar me toe kwam voor dit soort dingen. Ik voelde me echt een grote broer als ik iets met haar deed. Bij de anderen was dat niet het geval. Nelly haatte me, ze begon altijd te huilen als ik bij haar was. Lucas noemt me altijd homo, dat leerde hij van Tom,. Luca zei nooit wat tegen me. En Lisa ging nooit met me om, en ik weet zeker dat ze tegen haar vrienden zei dat ze me niet kende. Enkel Elly beschouwt me als haar grote broer. Hoewel ze ook maar mijn halfzusje is, maar voor mij is ze mijn echte zusje.
We schrokken beide toen mam in de deuropening stond. “Komen jullie eten?”¯ vroeg ze. Ik knikte. Elly sprong van mijn schoot en trippelde weg. Ik borg mijn iPod op. “Gaat het wel?”¯ vroeg mam. “Ja, het gaat wel,”¯ glimlachte ik. Ik kroop recht en glimlachte breed. Mam glimlachte onzeker en bezorgd. “Je moet je geen zorgen maken, ik voel me prima,”¯ loog ik. “Wat eten we trouwens?”¯ Ik probeerde van onderwerp te veranderen, ik had hier echt geen zin in, het zou de hele stemming in het huis doen dalen, en dat wilde ik dus totaal niet op mijn geweten hebben. “Spaghetti,”¯ zei mam. Ik knikte. “Ik kom zo,”¯ zei ik. Mam ging weer weg. Ik ging even voor mijn spiegel staan en zuchtte. Ik probeerde vele glimlachen uit, maar de laatste leek me het meest geschikte om vanavond op te zetten. Ik trippelde de trap af en ging de keuken in. Een hels lawaai kwam me tegemoet. Luka en Lucas die ruzie hadden, Nelly die niet wilde eten en Tom die weer zat te roken en hij was tegelijkertijd aan het discussiëren met Lisa. Enkel Elly was rustig. Ze leek op mij. Toch iemand die cool was. Nu moest ik toch wel even echt glimlachen. Ik ging zitten en schepte op. Gordon probeerde Luka en Lucas rustig te houden, en hij slaagde daar toch wel in. Toen iedereen zat en toen iedereen ook aan het eten was, was het stil. Enkel Elly en Nelly maakten wat geluidjes maar voor de rest was het rustig. Tom stak een nieuwe sigaret op. “Tom stop met roken,”¯ beval mam. “Je moet luisteren naar je moeder,”¯ zei Gordon streng. Tom bromde. “Ik moet niets,”¯ zei hij. Hij was dus niet van plan om zijn sigaret te doven. Mam zei het nog een paar keer en Tom bleef nee zeggen. Toen begonnen Luka en Lucas weer ruzie te maken. Net nu het zo rustig was. Mam begon haar geduld te verliezen. Ik had er genoeg van dus stond ik op en liep weg. Elly greep mijn shirt. Haar oogjes stonden smekend. Ik nam haar uit haar stoel, en nam haar mee naar de woonkamer. Ik hoorde Nelly schreeuwen. Dit vond ze geweldig. Ze hield ervan als er ruzie was. Zo goed als altijd dus. Ik hoorde Lisa tegen Nelly roepen dat ze moest ophouden. Toen was er geklingel en toen volgde een doodse stilte. Ik was toch wel erg benieuwd naar wat er was gebeurt. Ik ging even kijken. Tom’s bord lag op de grond, hij zag eruit alsof hij ieder moment kon ontploffen. Mam was nog kwader dan Tom. “Naar je kamer, en je hebt huisarrest,”¯ siste ze. “Best,”¯ bromde Tom. Met grote passen liep hij naar mij en Elly toe. Hij liep tegen mijn schouder aan en ging toen verder naar de hal. Ik hoorde hem bonken op de trap en een deur werd dicht geklapt. Iedereen ging weer verder eten. Ik ging met Elly naar het washok en veegde haar spaghetti mondje af. Ze greep naar mijn ketting. “Elly hebben,”¯ kirde ze. “Nee, die is van Bill,”¯ gniffelde ik. Elly keek me met een pruillip aan. “Elly hebben,”¯ zei ze opnieuw. “Je krijgt nog wel eens een mooie van me, goed?”¯ vroeg ik. “Ja,”¯ zei Elly weer vrolijk. Ik kietelde haar buikje en nam haar weer op. Toen we de woonkamer in kwamen zaten Luka en Lucas weer voor de tv. Lisa zat langs hen een boekje te lezen. Nelly zat met Lisa mee te lezen. Niemand keek op toen we binnen kwamen, hoefde ook niet. “Homo,”¯ tierde Lucas. Ik rolde met mijn ogen en zette Elly in de zetel. “Niet de keuken in gaan, Simone wil dat niet,”¯ zei Lisa zonder op te kijken. “Ok锯 zei ik terug. Ik ging dan maar langs Elly zitten. “Bill buiten?”¯ vroeg ze. “Ja, is goed,”¯ zei ik. Ik nam haar op en ging naar de hal. Ik nam de schoentjes van Elly en deed ze om haar voeten. Mini all-stars, zo schattig. Ik had net dezelfde maar dan een grotere maat natuurlijk. Ik hielp Elly met haar jasje en trok dan ook zelf mijn eigen jas aan. Onze tuin was niet super groot, maar ook niet klein. Ik kroop met Elly op de trampoline. Ik ging liggen en Elly sprong wat in het rond. Ze gierde van de pret. Ik vond het wel leuk om haar zo te zien. Met een plof viel ze op mijn buik. Ze omhelsde me. “Ik hou Bill,”¯ zei ze. “Je bedoelt dat je van me houd?”¯ vroeg ik. Elly knikte hevig. Ik glimlachte. Ik wist het zeker, Elly was de enige voor me.


Reacties:

1 2

SaarForYou
SaarForYou zei op 26 april 2010 - 23:46:
aoh elly is echt lief voor bill


automatic
automatic zei op 1 maart 2010 - 17:37:
aah die elly is echt lief ;D
ik vind je verhaal echt super leuk (:


MariTom
MariTom zei op 26 feb 2010 - 19:49:
TOM IS STOM

[strike]whaha dat rijmt 8D[/strike]

Oehw. Elly is echt lief <3
En Bill is echt zo'n grote broer type ^^
Lief! <3


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 24 feb 2010 - 14:05:
Ahw Elly en Bill zijn zo cutteee <3


Nica
Nica zei op 20 feb 2010 - 11:12:
Ik wil Tom slaan^^ Elly is idd cute and Lucas is gay -.-'

Verderrrr