Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Gotcha! » shut up!

Gotcha!

20 feb 2010 - 12:21

332

4

249



shut up!

Silvans gave: Dingen laten ontploffen als ze met haar vingers knipt. Domenico's gave: Hij kan dingen oproepen. Die dingen verschijnen dan in een waas van blauwe lichtjes.

Silvan

Langzaam kwam ik het paleis, want anders kun je het niet noemen, van de Volturie binnen. Ik moest even naar Aro. Ik had ontdekt dat op Sicillië een vampier te keer ging. Die moest dus afgeslacht worden. Ik kwam binnen, en Gianna stond meteen op.
'Nee Gianna, ik roep ze zelf wel.' Ik was de enige die Aro, Marcus en Caius zonder problemen naar de hal kon roepen. Ik was tenslotte degene die rond reisde en keek of er ergens opstandige Vampiers waren.
'ARO!'mijn stem knalde door het paleis heen. Zo snel als maar kon verscheen Alec.
'Sinds wanneer ben jij Aro?'vroeg ik.
'Sinds wanneer mag jij zo hard roepen?'ketste hij terug.
'Sinds wanneer... Ach, houd je kop. ARO?'riep ik nog een keertje, en dit keer verscheen Jane. Godsamme.
'jane, bok op.' Er schoot, gelukkig, geen pijnscheut door mijn lichaam. Ik dwong respect bij haar af. Ik heb namelijk wel eens iets van haar laten ontploffen.
'Godsamme,'riep ik uit. 'Ik ga zelf wel naar Aro dan.' Ik stampte weg, en liep, zonder te kloppen,hun kamer binnen. Daar zag ik waarom Aro geen reactie gaf.

Domenico
Ik zapte langs alle 120 kanalen. Dora. Big cat Diary. CNN. het journaal. Reclame. My super sweet sixteen. Sahahai. Er waren geen films, want Emmett was zo slim geweest om het kastje van de digitale tv te mollen. Jasper en Alice kwamen binnen. Jasper keek, zoals gewoonlijk, op zijn hoede. En Alice? Die bekeek me met zo'n blik van: 'Heb-jij-ook-nog-iets-anders-dan-dat-blauwe-shirt-in-je-kast-hangen?' Om bang van te worden. Vooral omdat ze dit shirt voor mij gekocht had.
Jasper zakte naast me op de bank, terwijl Alice naar de keuken huppelde. Jasper zuchtte.
'Probeert ze je weer mee te nemen op een van haar shop touren?'vroeg ik. Jasper knikte.
'IS 't niet erg?' Ik knikte. 'K' heb medelijde met je.' Ik zette de televisie uit, en stond op.
'Maar, ik ga me verbergen, ik krijg sterk het idee dat het hier fout gaat binnen kort.' Ik vloog naar boven, en liet Jaspe ralleen met de kapotte digitale zenders.


Reacties:


Moonshine
Moonshine zei op 4 april 2010 - 20:18:
Wauwh, meer?


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 22 feb 2010 - 15:25:
Ik mag Silvan wel, lekker evil. X3
Ben benieuwd naar de rest.


JeRiNo
JeRiNo zei op 21 feb 2010 - 12:46:
MEERMEERMEER!!! moet je wel laten weten als je meer hebt heaa???
maar ik ga want ik moet nog wat van iemand anders lezen, jaahaa tegenwoordig ben ik verplicht

xxxx


Lisaa
Lisaa zei op 20 feb 2010 - 17:38:
Meeerr?
xx