Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tot zonsopgang. [Twincest] » The final part

Tot zonsopgang. [Twincest]

20 feb 2010 - 17:32

368

2

216



The final part

Dit is het laatste deel van 'Tot zonsopgang.'

De volgende avond, net na zonsondergang, zit de jongen ongeduldig op zijn bed te wachten. De gordijnen zijn toe, hij wacht op de stem van Bill dat hem zegt ze te open. "Tom?" De voorzichtige stem van Bill vult de kamer. "Bill?" "Open je de gordijnen?" Zijn stem klinkt alsof hij net heeft gehuilt. Met trage passen schuifelt Tom naar het raam toe en opent de gordijnen. Een klein fijn, dof straaltje licht schijnt binnen. "Dit is de laatste keer Tom," "Hoe bedoel je Bill?" "Ik, ik had blijkbaar niet genoeg kracht, het spijt me Tom," "Maakt niet uit, ik wil je zien," "Ga dan," "Nee Bill, ik wil je zien, niet in een spiegel, ik wil je echt zien," "Ik, ik weet niet of dat mogelijk is Tom, ik ben ten einde van mijn krachten," "Het lukt je Bill, daar ben ik zeker van," Een vage schim verschijnt waar een straaltje licht te zien was. De contour van Bill is duidelijk zichtbaar. Enkel zijn gelaat is minder duidelijk. "Ik wil je ogen zien, Bill," Het gelaat van Bill verschijnt, duidelijker dan eerst. Zijn ogen zijn neergeslagen. "Kijk me aan Bill," Bill slaagt zijn wimpers op en kijkt zijn broer aan. "God Bill," Tom vliegt zijn broertje om de nek. Hij voelt hem. Voorzichtig slaat Bill zijn armen om Tom zijn middel heen. Hij is bang dat, bij de minste inspanning hij verdwijnt, voorgoed. "Tom", snikt Bill, "ik ga je missen," Tom duwt Bill een stukje van hem af. "Daar heb je geen reden toe Bill, ik ben altijd bij je," Bill knikt. "Maar toch ga ik je missen," "Bill, hoe lang blijf je nog?" "Tot zonsopgang," Tom knikt. "Mag ik je één ding vragen Bill, voor je gaat?" Vraagt Tom terwijl hij naar het lichtje streepje licht aan de horinzon kijkt. "Ja Tom?" "Wat voelde je voor me, op het moment van het ongeluk?" "Liefde Tom, veel liefde," De schim van Bill begint langzaam te verdwijnen. Tom drukt zijn lippen voorzichtig op die van Bill. Hij kijkt zijn broertje nog een laatste keer aan. "Ik hou ook van jou Tom," En zijn broertje is verdwenen, samen met de maan dat onderging, hij was bij hem, tot zonsopgang.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 20 feb 2010 - 23:05:
wooow prachtig echt mooi!


sweetlaemo
sweetlaemo zei op 20 feb 2010 - 21:17:
aaah het is echt mooi, je kan echt heel goed schrijven.
*tranen in de ogen* omdat het zo mooi is<3