Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Chapter 7

[Twilight Saga] Freaking out!

21 feb 2010 - 16:37

849

6

424



Chapter 7

Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar en waren een aantal dingen tussen gekomen! Ik probeer vanaf nu weer zo vaak mogelijk een hoofdstuk te typen!

Ik schiet overeind. What the hell was dat nou weer voor een droom. Even grinnik ik, ik droom ook echt altijd complete onzin. Jasper die een vampier is?! Ja, dan ben ik zeker sinterklaas. Opeens krijg ik een lachstuip, rare gedachtes van mij ook. Ik kijk op de wekker en zie dat het pas 8 uur is. 'En dat op m'n zondag.' mompel ik.
Ik stap uit bed en ik pak wat kleding. Ik loop naar de badkamer en stap onder de douch.
Daarna kleed ik me weer aan en doe ik mijn haar en make up. Ik loop weer mijn kamer in en ik zie dat het al half 10 is. Zelfs een slak is sneller als mij.
Langzaam sleur ik mezelf naar beneden en ik ga aan de keukentafel zitten waar mijn ouders al ontbijten. 'Haaai.' roep ik uit en ik smeer een broodje.
'Nog plannen voor vandaag?' vraagt m'n pa.
'Niet dat ik weet.' antwoord ik en ik neem nog een hap van m'n broodje.
Als ik klaar ben met eten loop ik de tuin in en plof neer op een stoel. Al snel gaat m'n telefoon.
'TESSAAAAAA! OMFG! OMFG! OMFG!' het is Nikita die zit te gillen.
'Kiet, doe chill! What's up?' vraag ik aan haar.
'IK HEB MATS Z'N MSN EN NUMMER!' gilt ze en blij gil ik met haar mee.
'MAAR DAT IS NIET ALLES! STRAKS GAAN WE NAAR DE BIOS!' gilt ze daarna en ik heb het gevoel dat mijn trommelvliezen breken.
'KAN JE ALSJEBLIEFT NAAR ME TOEKOMEN OM ME TE HELPEN MET DE KLEDING?!' vraagt ze bijna smekend.
'Ik kom eraan.' lach ik en ik hang op. Eindelijk, na maanden hebben ze contact.
'Ik ga naar Nikita!' gil ik naar mijn ouders toe. Ik trek mijn schoenen aan en loop naar het huis naast die van ons waar Nikita al hyper staat te springen.
We lopen gelijk door naar haar kamer waar het lijkt alsof haar kledingkast is ontploft.
We bekijken al haar kleding als ik plots over mijn droom begin 'Weetje, ik heb super raar gedroomd vanacht.' zeg ik
'Vertel..' zegt Nikita, met 10 verschillende shirtjes in d'r hand.
'Nou, ik liep hand in hand met Jasper door het bos, en we kwamen bij een super mooie plek, en toen vertelde hij dat hij van me hield en..' even stop ik en Nikita kijkt me gespannen aan 'en toen zoende hij me.'
'IK WIST HET!' gilt ze gelijk. 'JE VIND HEM WEL LEUK! EN WEDDEN DAT HIJ JE OOK LEUK VIND!'
'Laat me uitpraten!' roep ik en Nikita knikt en komt naast me zitten.
'Daarna vertelde hij dat we niet samen konden zijn, zelfs geen vrienden, en dat hij een vampier is. En toen ging hij in de zon staan en begon z'n huid te schitteren.'
We kijken elkaar aan en opeens schieten we keihard in de lach.
'Jouw dromen hebben altijd van die rare eindes!' roept ze lachend uit.
'Daar ben ik ook al achter gekomen.' gier ik.
We lachen nog door en ondertussen hebben we een outfit gekozen voor Nikita.
'Have fun!' roep ik nog naar Nikita en ik loop de deur uit, terug naar huis.
'Ben thuis!' gil ik door het huis heen en ik loop door naar mijn kamer.
Ik heb geen idee wat ik moet gaan doen dus als eerst plof ik neer op mijn bed. Uiteindelijk besluit ik om mijn nagels te lakken, elke nagel een andere kleur omdat ik geen kleur kon kiezen.
De tijd gaat veelste langzaam voor mijn gevoel. Ik besluit om Jasper te smsen.
Haaaai Jappie!
Ik verveel me dood.
Hoe is jouw zondag?
xx'

Ik leg mijn mobiel weer weg en doe de tv aan. Doelloos kijk ik naar kinderprogramma's en al snel trilt mijn mobiel.
Haaai Tesjee
Mijn zondag is super saai en ik verveel me ook dood.
Zal ik langskomen?
xx

Gelijk begin ik weer te smsen.
Sure, why not.
Ik zie je vanzelf wel verschijnen.
xx'

Ik leg m'n mobiel weg en ik wacht op Jasper. Na een half uurtje hoor ik de bel en ik storm naar beneden maar mijn vader had al open gedaan.
'Jasper, wat leuk om je weer te zien!' roept mijn vader gelijk.
'Van hetzelfde meneer French.' zegt Jasper zo beleefd als altijd.
Mijn vader laat hem binnen en samen met Jasper loop ik naar mijn kamer om vervolgens weer op mijn bed te ploffen.
'Dus elke zondag lig je doelloos op je bed te kijken naar spongebob?' vraagt hij om de stilte te doorbreken.
'Nee, niet elke zondag. Nikita is met haar grote liefde naar de bios dus die kan ik niet doodvervelen. Dus heb ik maar besloten om jou dood te vervelen.' zeg ik. 'Filmpje kijken?'
Jasper stemt in en samen duiken we op mijn bed om een horror film te kijken.
Veel krijg ik niet mee van de film want Jasper zit me steeds te irriteren. Niet dat ik het erg vindt, maar toch.
Nadat de film is afgelopen klieren we nog wat en 's avonds gaat hij weer naar huis.
'Doeeg Jasper, zie je morgen.' zeg ik in de deuropening en ik geef hem een knuffel.
'Tot morgen en slaap lekker.' zegt hij en hij stapt in zijn auto en scheurt weg.
Ik loop naar de keuken, eet een boterham en vertrek naar mijn kamer om te slapen.
Een lange slaap met dezelfde droom...


Reacties:

1 2

zero
zero zei op 14 nov 2010 - 21:35:
whaha cute


MyReflection
MyReflection zei op 26 feb 2010 - 20:48:
dit is weer superrrrr goed,
ga je snel weer verder,
xx


Lisaa
Lisaa zei op 22 feb 2010 - 16:11:
,MEEEERR;d
xx


xColour
xColour zei op 22 feb 2010 - 8:47:
verder <33


Merel
Merel zei op 21 feb 2010 - 13:18:
'Dus elke zondag lig je doelloos op je bed te kijken naar spongebob?' vraagt hij om de stilte te doorbreken.

WHAHAAHAHA!!

Geweldig!! XD

Maar, snel verder!!!