Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Calleigh & Ramay » 10

Calleigh & Ramay

24 feb 2010 - 17:07

234

2

183



10

http://elfentaal.web-log.nl/ Hier haal ik soms wat elfentaal vandaan.

'Wat?'bromde ik, terwijl ik wakker schoot.
'Sp..Sp..Spook..ss..'
'Ga toch weg. Je droomt.'Ik wilde me weer omdraaien, maar toen zag ik iets wits voorbij flitsen.
'Oh, dear..'mompelde ik. 'Mani naa ta?*'mompelde ik. Ik sprong uit de boom, en wankelde even. (Je moest me niet zo vroeg wakker maken.) Maar eenmaal op de grond was er niets, behalve een zenuwachtige Esmeral en een vaag kijkende Ramay.
'Wat was er nou?'vroeg ik.''G..G..Geesten,'stamelde Ramay. Ik zuchtte. 'Kom op zeg! Wie gelooft dat nou?'
'I..I..Ik..'stamelde Ramay.
'Oh, Auta miqula Orqu**'riep ik uit, en klom weer in de boom.
** Ga een ork zoenen.
*Wat is dit?


Toen werd het ijskoud. Esmeral hinnikte doodsbang. Ik steeg op. ´Als jij hier wil blijven, best. Maar ik ga!´ Calleigh schoot overeind toen er witte gedaantes om het huis begonnen te spoken. ´KOM DAN!´ gilde ik en Esmeral begon al weg te lopen met Opaal achter zich aan.

'Oh shit,'mompelde ik. Ramay had gelijk. Ik voelde iets kouds, maar zag niets. Ik rende achter Opaal en de andere twee elfjes/paardjes/beestenachtige dingen aan.

'Opaal, geef haar even een kans om op te stijgen,' zei ik en Opaal deed wat ik zei. 'Kan jij dieren hypnotiseren ofzo?' vroeg Calleigh. 'Nee, je moet nooit gaan schreeuwen of boos doen,' antwoordde ik. Toen viel mijn lint uit en mijn haren wapperden rond mijn hoofd. 'O shit!' riep ik en toen werden ook mijn witte lokken zichtbaar. Calleigh keek stomverbaasd toe.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 25 feb 2010 - 21:45:
:'D,, maar ...Elfjes? ik ken alleen sexxay Elfen like Haldir en Legolas. En Elfjes zijn fladderende wezentjes :'D

Maar wel awesome.
en witte lokken yay.


LadyLondon
LadyLondon zei op 23 feb 2010 - 17:29:
elfjes? o_O