Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory] » H3

Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory]

22 feb 2010 - 14:16

184

2

192



H3

ziek zijn is goed voor het schrijven van een serie... hier is de derde...

Deze dag begon als alle andere, opstaan, naar school, werd gepest, weer eens alleen. Toen de school uit was liep ik alleen naar huis, ik maak altijd een omweg, dus nu ook. Langs het trainingsveld, daar zijn altijd mensen aan het trainen, altijd meer dan één, maar deze keer niet, er was er maar één. Een jongen met zwart haar, zwarte ogen, kunai’s in beide handen. Doodnormaal zal je denken, maar toen viel je oog op het clan logo, een waaier, Uchiha, van dezelfde clan, waarom heb je hem dan nog nooit eerder gezien, waarom heeft hij jou nog nooit gepest? Wie was hij?!
Hij heeft je nog niet opgemerkt, dus je blijft gewoon kijken. Dan gaat er iets mis, hij valt naar beneden, de kunai’s schieten alle kanten op, dus ook richting jouw. Je weet meteen dat je iets moet doen, als de kunai er bijna is spring je omhoog, net op tijd, je land weer op de grond en je ziet dat hij naar je kijkt, verbaast. Jullie blijven elkaar aankijken, beide verbaast, beide opgelucht dat er niks is mis gegaan. Maar dan…


Reacties:


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 23 feb 2010 - 17:55:
Sasuke-kun!~<3 ^^ Nou, ikke denk in ieder geval dat het meneertje emo is. Ga snel naar volgende hoofdstuk. ^^


MightGuy
MightGuy zei op 22 feb 2010 - 15:59:
Ik durf te wedden dat het Sasuke is ?