Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » II/II IIII

Just the Way of Life

2 maart 2010 - 17:22

185

1

227



II/II IIII

'Niks, het verbaasde me gewoon,'flapte ik eruit. 'JE.. bent nog zo jong.'
'Dan zal het je ook wel verbazen dat ik al een kind heb.' Mijn mond viel open. Ik klapte hem dicht, en werd vuurrood. 'V..van wie?'wist ik uit te brengen.
'Weet ik niet.'fluisterde ze. ik keek haar raar aan. Hoe kon je dat nou weer niet weten?


ik ging op een ton zitten terwijl hij me vaag aan bleef kijken. "hoe heet je eigenlijk?'begon ik. "cinna en jij?" "Robin"

'Ja, en nu?' vroeg Cody. 'Wat denk je zelf? MAAK ALS DE WIEDEWEERGA DIE KANONNEN EN DE BEMANNING KLAAR!!!' brulde ik en Cody raasde over het dek heen terwijl hij bevelen brulde. Ik haalde mijn zwaard en streek liefdevol over de reling. Dat deed ik elke keer voor een gevecht. Toby zag het en vroeg verbaasd: 'Waarom doet u dat?' 'Omdat elk gevecht je laatste kan zijn, dus neem ik even afscheid,' zei ik. Hij keek me aan alsof ik gek geworden was. Ik zei: 'Ze hebben je nodig. Ga dan!" Hij liep weg. We waren nu nog maar een paar meter van het zwarte schip vandaan.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 23 feb 2010 - 17:30:
:]