Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een deel van mijn karakter [GS, TH] » -3-

Een deel van mijn karakter [GS, TH]

22 feb 2010 - 17:46

407

0

214



-3-

A lot of qeustions, has been asked. A lot of qeustions, has been to be answered. It's not ther e-mail, and it ist mine. Not a typial story further.

Gustav pov

''G, sorry, ze is wat?'' roept Tom verbaast naar me.
''Half blind'' zeg ik stilletjes terug. De brief heb ik nog steeds in mijn handen. Een meisje, van 19 jaar, halfblind. Dat is echt erg. De hele groep zit naast me.
''Kunnen we haar niet mailen of zo?'' vraagt Georg.
''Ik heb haar e-mail adres niet'' mompel ik. Tom kijkt vragend op.
''Ze is aardig Tom, zo ver ik weet, ik weet niet hoe ze er uit ziet, en, ik weet verder niets van der. Ik kan haar toch nu niet leuk vinden?'' roep ik.
''True'' voegt Bill daar aan toe.
''Nou kom op, laten we gaan oefenen, we hebben morgen wel optreden in Amsterdam hé'' zegt de nog steeds zo nuchtere Georg. Ik pak mijn drumstokjes en ga achter mijn drum zitten. Ik tel af. En dan begint Tom ook te spelen, samen met Georg. Bill begint al snel te zingen.
De dude is zo mager, maar heeft zoveel kracht in zijn stem. Het is ongelofelijk. Haast automatisch gaan mijn gedachten naar Nica. Zou zij ook zo zingen?
Als het nummer afgelopen is sta ik op, en loop zonder maar iets te zeggen, naar boven.

Ik hoor de trap denderen. Iemand komt me achter na. Georg.
''Hé man, alles okay?'' vraagt hij me. Ik zucht, maar ik knik.
''Jawohl, ik zit gewoon met wat vragen in mijn hoofd. Voor Nica, over Nica'' antwoord ik.
''Schrijf haar dan, G'' zegt Georg. Ik haal mijn schouders op, en draai me om. Door het raam zie ik duizenden fans.
''Is zij daar een van Georg?'' vraag ik zachtjes, hij komt naast me staan.
''Zou zomaar eens kunnen bro'' Ik hoor geritsel, een kleine tik, en dan een deur die dichtslaat.


Lieve Nica,

Een halfuur heb ik voor het raam gestaan, nadat Georg weg was met wijze raad. Ik had wat vragen over je, voor je, zie maar of je ze wilt beantwoorden. Maar, wil je dan wel mailen? Als je dat niet kunt, dan hoeft het niet..

Roeispaan99@hotmail.de

Nee, ik ga het niet als een test doen. 1,2,3 etc. Maar gewoon zo.
Nica, ik wil met je praten. Ik wil je zien. Kan dat? Wil jí­j dat? Kom dan de 30ste naar Duitsland. Berlijn. Ik weet niet waar jij woont, maar, we zitten gewoon in de arena. Hierbij stuur ik je vippasjes, en kaartjes voor het concert. Dan kan ik je datgene vragen, wat ik wil.

Liefs, G.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.