Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~I will be dead~

BANG~relation

23 feb 2010 - 14:47

985

5

248



~I will be dead~

Hoi! ^^ Ik geloof dat mijn verhaal steeds meer emo word. xD Hoop toch dat jullie het leuk vinden. ^^

“Wat heb je met mij gedaan?”ť vraag ik aan Kana.
“Met deze jutsu kan ik door je gedacht, herinneringen en gevoelens doordringen”ť zegt hij.
Ik kijk hem sprakeloos aan.
“Waarom?”ť vraag ik weer.
“Ik zal het je uitleggen. Net als mijn “kinderen”ť ben ik geen echt mens. Ik lijk er alleen op”ť zegt hij.
“Je bent een pop?”ť vraag ik verbaast.
“Meer dan dat. Ik ben een demon”ť zeg hij.
Het duur even voor deze informatie bij mij doordringt.
“Een demon?”ť herhaal ik.
Hij knikt.
“Om precies te zijn, een demon zonder echt lichaam. Vanaf mijn schepping was ik al machtig, maar zonder lichaam kon ik niets uitbrengen. Op een ding na dan. Ik kon en kan levenloze of dode dingen overnemen”ť legt hij uit.
Hij laat even een stilte vallen om te kijken hoe ik hier op reageer.
“Dat was wel leuk en aardig maar ik wilde een echt lichaam. Eentje die zo sterk zou zijn als mijn eigenlijke kracht. Maar nooit vond ik iets dat geschikt was. Soms zat ik even in lichamen van dode mensen, maar die waren zwak en vielen uit elkaar. Als steen kwam je ook niet veel verder. Ik had de hoop een lichaam te vinden opgegeven toen ik plotseling iemand ontmoette”ť zeg hij.
“Nou? Wie was het?”ť vraag ik.
“Zijn naam was Sasori”ť zegt hij.
“Sasori?!”ť zeg ik.
Hij kijkt mij verbaast aan.
“Jij kent hem?”ť
“Uhm… ja… maar ga verder”ť zeg ik.
“Ik zag zijn lichaam en wilde het meteen overnemen. Hij was perfect. Maar Sasori wilde zijn lichaam niet met mij delen. Ik beloofde hem macht, power. Maar hij zij dat hij dat niet nodig had. Ik vroeg of hij verlangens had en zij dat ik, zodra ik zijn lichaam had, hem alles kon geven wat hij wilde. Weer sloeg hij het af. Ik werd boos. Na al die jaren hard ik een goed lichaam gevonden maar wilde het onder geen enkele voorwaarde van mij worden. Dus deed ik het gene dat ik had willen vermeiden. Ik nam Sasori’s lichaam over zonder toestemming. Ik was veel steker dan Sasori dus Sasori had geen kans om zijn lichaam terug te winnen. Een dag lang heb ik zijn lichaam over genomen, maar ik hield het niet vol. Het was niet omdat ik niet stek genoeg was. Ik had Sasori makkelijk aangekund, maar de smekende stem van Sasori om hem zijn lichaam weer terug te geven was mijn reden om zijn lichaam te verlaten. Ik sloot een deal met Sasori. Ik zou zijn lichaam niet meer overnemen als hij er een voor mij maakte. Eerst schonk hij mij een normale pop, maar dat vond ik niet goed genoeg. Het moest er een zijn die eerst van vlees en bloed was geweest”ť zegt hij.
Ik snap meteen wat hij bedoeld. Hij dwong Sasori iemand te doden en daar een pop van te maken.
“Hij heeft mij die geven”ť zegt hij.
Ik bekijk Kana nog eens aandachtig. Het betekend dat het gezicht waar ik nu in kijk, ooit van een gewone jongen moet zijn geweest.
“Maar dit was het eerst gedeelte van de deal. Ook moest Sasori mij iedere week een pop van een kind van vlees en bloed geven”ť zegt hij.
Een schok gaat door mij heen. Betekend dat dat Sasori duizenden kinderen van hun leven heeft beroofd voor zijn eigen hachje? Ik denk aan alle kleine popen die ik heb gezien. De tranen springen in mijn ogen. Al die kinderen…
“En het laatste deel van de deal, hij moest voor mij een vrouwen pop van vlees en bloed maken”ť zegt hij.
Ik besef waarom ik hier ben. Ik besef waarom de kinderen naar hun mama zoeken.
Ik zal vermoord worden door Sasori, om de vrouw te worden van Kana.
“Nee”ť zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud.
Kana kijkt mij recht in mijn ogen aan.
“Ja, bitch van me”ť zegt hij.
“Sasori zal dat nooit doen! Ik geloof geen woord van wat je zegt! Sasori zou nooit een jongen of kinderen of mij vermoorden om zichzelf te redden!”ť zeg ik met tranen in mijn ogen.
Kana veegt met zijn hand mijn tranen af.
“En toch is het zo liefje”ť zegt hij.
Ik sla zijn hand weg.
“Blijf van mij af!”ť
Sasori… hoe kan hij…
“Als het goed is, is hij naar hier onderweg. Ik zal even kijken of hij al gearriveerd is”ť zegt hij.
Hij staat van mij op en loopt weg.
Van alles gaat er door mijn hoofd.
Nee… nooit…
Kana komt tevreden binnen.
“Ik heb hem gevonden. Ik zal je heb laten zien”ť zegt hij.
Weer schud ik nee.
“Kom op. Sta op”ť zegt hij alsof ik zijn hondje ben.
Tot mijn verbazing doe ik echt een poging om op te staan. Ik merk dat ik, ondanks wat mij misschien te wachten staat, ik graag Sasori wil zien. Het duurt even maar het lukt me om overeind te komen.
Tot mijn verbazing loop Kana niet naar de deur maar naar de muur achter me.
“Daar is de deur”ť zeg ik terwijl ik naar de deur wijs.
Kana tast de muur af en opent dan een geheime deur.
“Hier heen”ť zegt hij.
Ik slenter zo’n beetje achter hem aan. Plotseling houd hij halt.
“Dit hier is een bijzondere kamer. Ik deze kamer kan je wel zien wie er voor de spiegel staat maar niet achter”ť legt hij uit.
Ik snap wat hij bedoeld.
“Hier is Sasori”ť zegt hij terwijl hij de kamer in wijst.
Ik kijk de kamer in en krijg de schrik van mijn leven. Op de grond liggen Sasori en Deidara.
Ze zoenen elkaar alsof hun leven er vanaf hangt.
Mijn hart staat stil en ik stop met ademen. Mijn hele lichaam begint te trillen. Tranen stromen over mijn wangen. Ik knieën begeven het. Met een schok begint mijn hart weer te kloppen. Mijn ademhaling gaat te keer.
Zo veel verdriet…
Zo veel pijn…
“Was ik maar dood…”ť zeg ik.
Kana komt achter mij staan.
“Dat zal snel genoeg gebeuren…”ť


Reacties:


DreadQueen
DreadQueen zei op 23 feb 2010 - 17:39:
=0
=D
=P
snel verder!!
Xx.


witch
witch zei op 23 feb 2010 - 11:02:

leuk hoofdstuk, word wel een beetje sasuke achtig.
maar ik wel dat het snel verder gaat, doe je dat ook???


xInnocence
xInnocence zei op 23 feb 2010 - 10:27:
serieus...
wat moet die Kana wel niet denken? x)
Het is wel kut voor Kumo....


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 22 feb 2010 - 22:15:
D8

Jup, Sempai jouw verhaal wordt zwaar Sasuke (vertaling: emo)

Maar ik wil wel verder lezen! D8

Snel verder?


MightGuy
MightGuy zei op 22 feb 2010 - 22:12:
Mij god O_O

-Ze zoenen elkaar alsof hun leven er vanaf hangt.
Lol, vond deze stuk grappig

-“Ja, bitch van me”ť zegt hij.
De twee beste stukken lol