Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Gotcha! » DSi

Gotcha!

23 feb 2010 - 19:01

189

4

293



DSi

Silvan
'Ehm..Aro?' Hij keek op van een een of ander vaag speeltje waar allemaal geluidjes uit opstegen. 'Wat ben jij nou weer aan het doen?'vroeg ik verbaasd.
'Nou..'
'YOU LOST! MWOEHAHAHAAH!'klonk er uit het kastje. Oké...
'Nou.. Ik probéérde een nieuw record te halen bij dit spel.. Maar helaas..' Hij zuchtte.
'Kom op zeg. De wereld vergaat niet. Maar ik heb iets ontdekt. En als we dí¡t wel door laten gaan, vergaat de wereld der mensheid.' Aro zuchtte.
'Niet weer hé?' Ik knikte. 'O jawel hoor.'
'Nou, stuur Felix en Jane dan maar... Ik ben even bezig.' Hij gebaarde naar het apperaatje. Mijn wenkbrauwen schoten nog hoger omhoog.
'Aro.. Wat is dat voor een vaag apperaatje?'
'Dit.. is een Nitendo DSi'zei hij plechtig. Ik knikte. 'Tuurlijk.'Ik draaide me om.
'FEEEELIXXX!'riep ik, alsof ik een hond riep. 'JAAAANNNEEE,'op dezelfde manier. Felix en Jane kwamen aan hollen.
'wat is er nou weer Silver?' vroeg Felix geïrriteerd. Ik liet mijn wenkbrauwen zakken.
'Er loopt een scheurartikel rond op Sicilië,'meldde ik. Felix'gezicht lichtte op, dat van Jane droop zowat van verveling.
'Mogen we hem live vermoorden?'vroeg Felix enthousiast.Ik knikte. Achter ons piepte Aro's DS weer op.


Reacties:


xRememberMe
xRememberMe zei op 25 maart 2010 - 19:17:
DSi? Stoer.
Net zoiets als Voldemort op Blah Blah Blah laten dansen 8)


xColour
xColour zei op 18 maart 2010 - 15:48:
'Mogen we hem live vermoorden?'vroeg Felix enthousiast.Ik knikte. Achter ons piepte Aro's DS weer op.

geniaal!!!


verder


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 7 maart 2010 - 13:52:
DSi? Hoe verzin je het?XD
Coolness, meer? :3


JeRiNo
JeRiNo zei op 5 maart 2010 - 8:34:
hahaha, geweldig! 'Dit... is een Nintendo DSi,' zei hij plechtig. HEEEL DROOG!!!

wel heééél snel verder aub. en langere hoofdstukken


xxxx