Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Three

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

1 maart 2010 - 20:02

262

0

183



Three

'Oké,allemaal stoppen!' Pete's stem galmde door het lokaal. Mooi. Ik leverde mijn blaadje in.
'Volgende les hebben we de uitslag!'


ik leverde ook mijn blaadje in en de bel ging net. Snel propte ik mijn spullen in mijn tas en stond op. Jelle en ik liepen door naar het fietsenhok. "wat gaan we doen?"

Volgende dag

We hadden het laatste uur Engels, weer. Ik liep de dag weer door, overleefde Aardrijkskunde (Dude, dat mens had echt de pik op me!) En eindelijk, ein-de-lijk was HET moment daar: De ENGELS les!!! En wat denk je...
valt het uit. GRRR


Op het tv-scherm in de hal stond dat engels uitviel "JEEJ"juichde ik.

Wow, geweldig, weekend. Jej. Echt, ik vond het leuk. ... JE gelooft 't niet hea? Goeie jij. Want ik vond het niet leuk, zeker nu niet. Ik wilde weten wie die envlop won.
Ik startte de computer op en keek meteen bij mijn mail.
'Melding van het plaatsen van een reactie bij "Leven.." op Dasnietgoed.nl.' Blablabla. hey, wat is dat? een mailtje van Pete? Ik opende hem en las het.

Dear Heather
Be happy, 'cause jij hebt gewonnen! Kom maandag naar de lerarenkamer, dan krijg je de envlop.
Enjoy!

great, Pete


"kom op em! je trekt toch niet dat kapote rokje aan!"zei ik tegen emily door de telefoon. "ik heb geen ander rokje!' klonk door de telefoon. "leen maar wat van mij. half 8 hier?" ik liep naar mijn computer en klikte mijn mail open. Jelle, jelle, jelle, jelle, emily, jelle, Pete. Snel klikte ik hem open

i]Dear Noël
Be happy, 'cause jij hebt gewonnen! Kom maandag naar de lerarenkamer, dan krijg je de envlop.
Enjoy!

great, Pete[/i


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.