Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sprookjes » Assepoester, de drugsdealer. » Er was eens... 01/04

Assepoester, de drugsdealer.

24 feb 2010 - 16:12

336

1

370



Er was eens... 01/04

''Er was eens...,''

Er was eens een drugsdealer genaamd: Assepoester. Ze woonde onder een oude brug samen met haar huis-zwerver en een stoned zwerfkat. Op een dag, toen Assepoester weer naar de drugsbron was geweest, hoorde ze een paar meisjes iets vertellen. Assepoester werd nieuwsgierig en stapte heel stilletjes dichterbij de meisjes. “Heb je het trouwens al gehoord?,”¯ zei het ene meisje tegen de andere terwijl ze haar dikke, blonde lokken over haar schouder heen zwiepte. “Nee, wat moet ik gehoord hebben?,”¯ vroeg de andere verbaast, terwijl ze haar bril wat beter op haar neus zette. “Vannacht is er een groot feest,”¯ verteld het meisje met het blonde haar. “Waar dan?,”¯ alweer vroeg het meisje met de bril om een uitleg. De blonde zuchte. “Hoevaak moet ik jou iets vertellen? Maar goed, bij de prins!,”¯ Assepoester grijnsde en liep weer stilletjes weg van de meisjes. Een feestje dus. Waar een feest gegeven werd, moest ook drugs verkocht worden! Dat het feest bij de prins thuis was, en dus in het paleis vergaat Assepoester voor het gemak even. Ze zou wel binnen geraken. Ze had daar immers een huis-zwerver voor. Assepoester liep al denkend terug naar haar ‘huis,’ de oude brug. Ze liet zich rustig op een oude versleten bank zakken, die haar ‘huisgenoot,’ ergens had meegezeuld op zijn ronde naar drugs en drank. Ergens was haar huis-zwerver best een handig iemand, maar toch ook weer niet sluw genoeg om op zichzelf te kunnen wonen. Assepoesters zwerfkat liep spastisch bewegend naar haar toe en begon allemaal rare bewegingen te maken. Assepoester zucht en keek de kat boos aan. “Heb je weer aan de wiet gezeten? Stom beest!,”¯ nijdig trok ze het zakje met wiet, dat nog half uit zijn bek hing er uit en gooide het zakje op de grond. Zo kon ze toch nooit naar het feest toe? Als die stomme kat al haar handel op zou eten?! “Rot beest!,”¯ gromde ze nog een keer, terwijl ze met haar handen door haar, haar heen ging.


~Word vervolgd,~


Reacties:


BAM
BAM zei op 19 maart 2011 - 18:31:
omg...


arme kat