Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand-Alones » Cause there's a party in your bedroom all night long.[Jeydon Wale]

Stand-Alones

24 feb 2010 - 18:01

615

1

253



Cause there's a party in your bedroom all night long.[Jeydon Wale]

Voor sarawinx

“Vertel nog eens één keer, waarom moest ik meekomen?”¯ vraag ik aan Elke, mijn beste vriendin. “Omdat dit Jessica’s verjaardag is en ze is m’n nicht!”¯roept Elke boven de luide muziek uit. We lopen nu dus al een half uur naar Jessica te zoeken maar vinden haar niet, tot Elke haar opeens bij een jongen ziet staan. “Hey Jessica”¯roept Elke blij en vliegt Jessica om haar hals. “Gelukkige verjaardag”¯lacht ze vrolijk. “Wel, dit is Jolien. M’n beste vriendin”¯roept Elke als ik verlegen naar mijn schoenen staar. “Leuk dat je mee bent gekomen”¯schreeuwt Jessica. “Dit is m’n vriendje, Jeydon”¯roept Jessica en wijst naar de jongen naast haar, hij heeft bruin haar en groenige ogen en zijn lach laat me meteen duizelig worden. “Ooh Elke, kom mee”¯zegt Jessica en sleurt Elke mee. “Uhm hoi”¯zegt Jeydon en kijk me lief aan. “Heey”¯ zeg ik vrolijk en kijk hem aan. “Dus, ik ben Jeydon”¯zegt hij en lach ongelofelijk lief. “Jo… Jolien”¯stotter ik, wat heeft hij toch een mooie lach! Jeydon begint te vertellen en niet veel later heb ik het gevoel dat ik hem al jaren ken. “Dus, hoe oud was je?”¯vraagt Jeydon als hij mij het derde flesje bier aangeeft. “15 en jij?”¯zeg ik en ik voel dat ik ongelofelijk rood wordt. “17, scheelt niet veel, hé?”¯lacht hij. Ik begin te lachen en neem een slok. “Ik krijg hoofdpijn van al dat lawaai”¯zucht ik als iedereen begint te roepen. “Kom, ik weet wel iets”¯zegt Jeydon, staat op en doet zijn jas aan. Snel sta ik op en volg hem, het is koud buiten en ik bibber, Jeydon slaagt zijn arm om me heen. “Zo heb je het minder koud”¯verwoorde hij zijn daad en ik lachte lief naar hem. Niet veel later stonden we voor een groot huis. “Kom binnen”¯zegt Jeydon als hij de deur opent. Het is warm en gezellig. “M’n ouders en jongere zus zullen nu zeker al slapen”¯ lacht hij als hij zijn schoenen uit trekt, ik volg zijn voorbeeld. “Kom maar mee naar boven”¯lacht hij zachtjes en hij neemt mij mee naar boven. Zijn kamer is een echte jongens kamer: een stapelbed, een computer op zijn bureau, overal rommel op de vloer. “uhmm ja, let maar niet op de rommel”¯ lacht hij verlegen zijn tanden bloot. We zitten zwijgend op zijn bed als ik opeens de slappe lach krijg, Jeydon kijkt me niet begrijpend aan. “Sorry, als het stil is krijg ik altijd de slappe lach”¯lach ik zachtjes, Jeydon knikt. “Pff”¯zucht ik na een tijdje. “Ik weet wel iets om te doen”¯lacht Jeydon en duwt zijn zachte lippen op de mijne.

Ik bel Jeydon op na een week en wacht zenuwachtig tot hij opneemt. “Hallo? Hatsjoe!”¯hoor ik een zieke Jeydon niezen. “Hey J, Jolien hierzo. Is het goed als ik zo even langs kom?”¯vraag ik. “Natuurlijk”¯lacht Jeydon, ik hoor dat hij een verstopte neus heeft. Na een tien tal minuutjes sta ik voor de deur. Hij doet de deur open en lijdt mij naar de woonkamer. “Alles goed met je?”¯vraag ik hem. “Ja, alleen een beetje ziekjes.”¯lacht hij en ik lach terug. “Sorry van vorige week”¯zucht ik, hij komt langs me zitten. “Wat sorry? Ik vond het fijn”¯lacht hij en duwt zijn lippen op de mijne, ik duw hem weg. “Je hebt Jessica toch?”¯ vraag ik hem. “Oh, het is uit met Jessica”¯zegt hij normaal. Mijn hart maakt een sprongetje. Jeydon duwt zijn lippen weer op de mijne als mijn gsm rinkelt, Party In Your Bedroom van Cash Cash knalt door de speakertjes. Jeydon lacht en zegt:”¯dat was het vorige week wel hé?”¯ Ik knik en lach dan:”¯Laat hun maar bellen, ik ben blij dat ik bij jou ben!”¯ en duw mijn lippen op de zijne.


Reacties:


sarawinx
sarawinx zei op 1 april 2010 - 18:25:
daz egt ne kei leuke verhaal ^^
sorry voor late reactie ik hat geen tijd om het tot het einde te leze ^^"