Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een deel van mijn karakter [GS, TH] » -5-

Een deel van mijn karakter [GS, TH]

24 feb 2010 - 19:20

290

0

228



-5-

Sas en ik worden tegelijk wakker. Heel typisch, het is vroeg in de ochtend. Gelijk pak ik mijn laptop, start hem op, en wacht tot msn in beeld komt. Ik ben net aangemeld, als er een icoontje me verteld, dat ''Die Smurfen'' zijn aangemeld. Mijn nieuwsgierigheid neemt het van me over, en ik klik op de naam. Mijn laptop dondert zowat naar beneden als ik zie dat Tokio Hotel is. En ze beginnen nog te praten ook!

Die smurfen zegt: Haai

Nica~ 04-02-10 zegt: Helleuw.

Die smurfen zegt: Hoe is het?

Nica~ 04-02-10 zegt: Kan altijd beter, Saskia, een vriendin van me is hier, ze komt mee de dertigste. Met jou/jullie? Met wie praat ik uberhaupt?

Die smurfen zegt: Met Gustav, like, ofcourse. Saskia klinkt aardig. Dus, dan zie ik je de dertigste? Mag ik iets vragen?

Nica~ 04-02-10 zegt:Ja, mij zie je. Ja?

Die smurfen zegt: Woon je in Duitsland?

Nica~ 04-02-10 zegt: Jap, Berlijn, maar, wij gaan weer eens, we gaan naar een puppycenter. Blindengeleiderhonden.

Die smurfen zegt: , ga je je oude hond wegdoen? Nja, misschien spreken we je nog eens, morgen of vanavond. Veel succes, groetjes aan Saskia! Laters.

Nica~ 04-02-10 zegt: Dobsel blijft, maar, gewoon, alvast...Spreek je Groetjes terug. Bye!

Nica~ 04-02-10 is afgemeld.


''Dus..'' beginnen Sas en ik tegelijk.
''Waar sloeg dat op?'' lacht Sas dan.
''Geen idee. Kom, aankleden, eten, en we gaan rijden''

Een halfuur later zitten we in de auto. Dobsel bij de buren gelaten. En nu onderweg.
''Wat voor een wil je?'' vraagt Sas me.
''Hmm, ik houd Dobsel, tot het echt over is. Een puppy kan ik er wel bij hebben, een puppy die het al kan zeg maar. Dan zou ik wel een husky willen''
''A husky it is''


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.