Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~Repair the damage~

BANG~relation

24 feb 2010 - 20:59

948

5

302



~Repair the damage~

Bla bla bla. =w= Je kijk uit de ogen van Konan. Dx xD

Met tweede deuren onder mijn ene arme en cement en verf onder de andere loop ik naar de basis. Mijn vermomming was niet briljant maar iedereen in het dorp trapte erin. Ik heb gewoon een wit blouse met blauwe spijkerbroek aangedaan. Ik heb ook een pruik op van zwart lang haar. Niemand wist wie ik was.
Ik stop met lopen als ik voor de gesloten deur van de basis sta.
“Doe eens open! Ik heb mijn handen vol!”ť roep ik.
De deur blijft dicht.
Ik laat een papiertje van mijn arm los. Hij vliegt onder de deur naar de woonkamer. Ik laat hem landen bij Pain’s deur. Hij zal het wel begrijpen. Inderdaad word niet zo veel later de deur opengedaan door Pain.
“Konan. Gelukkig ben je er weer”ť zegt hij.
Ik trek een mondhoek omhoog.
“Wat hulp zou fijn zijn”ť zeg ik.
“Ja, natuurlijk”ť zegt hij.
Pain neemt de deuren van mij over en loopt de basis in. Ik volg hem mee naar binnen. Pain zet de deuren tegen de gang muren aan en loopt naar de woonkamer. Ik zet met het cement en de verf ook neer en ga de woonkamer binnen.
Kakuzu, Hidan, Kisame en Zetsu zitten in de woonkamer. Kakuzu telt zijn geld, Hidan en Kisame zijn ergens over in gesprek en Zetsu staart wat dood voor zich uit.
Pain klapt twee keer in zijn handen om de aandacht te krijgen.
“Oké jongens. Konan heeft de deuren, het cement en de verf gehaald dus we kunnen aan de slag”ť zegt hij.
“F*ck”ť zegt Hidan.
“Had je daar iets over op of aan te merken, Hidan?”ť vraagt Pain.
“Ja! Waarom moeten we de rotzooi van Sasori en Deidara opruimen?! Laat ze het lekker zelf doen!”ť zegt Hidan.
“Dat doet er niet toe”ť zegt Pain.
“Het doet er wel toe! Ik heb wel iets beters te doen dan-”ť
“Hidan, jij doet het omdat ik het je beveel”ť zegt Pain dreigend.
Hidan kijkt Pain met samengeknepen ogen aan.
“Dwing me”ť zeg hij.
Net op het moment dat Pain iets wil doen schieten er draden uit Kakuzu’s lichaam die zich strak om Hidan wikkelen.
“Hidan! Luister gewoon!”ť zegt Kakuzu.
Hidan scheld meer scheldwoorden dan ik ken naar Kakuzu maar die lijkt zich er niets van aan te trekken.
“Laat me los!”ť schreeuwt Hidan.
“Pas als je beloofd mee te werken”ť zegt Kakuzu.
“Oké, ik beloof het”ť zegt Hidan.
“Zweer het op Jashin”ť zegt Kakuzu.
Hidan kijkt Kakuzu vernietigend aan. Dit is een van Hidan’s zwaktes. Als hij eenmaal iets op Jashin’s naam heeft gezworen moet hij het doen.
“Ik zweet het op Jashin”ť zegt Hidan uiteindelijk met een zucht.
Kakuzu zet Hidan neer.
“Maar eerst ga ik naar de plee”ť zegt Hidan.
Snel loopt mij naar de jongens-wc. Kakuzu wrijft over zijn voorhoofd.
“En dat is mijn werkpartner”ť zegt hij.
Pain kijkt van Kakuzu, naar Kisame, naar Zetsu.
“Nog iemand anders op of aanmerkingen?”ť vraagt hij.
Alle drie schudden ze nee en gaan aan het werk.
Kakuzu, Zetsu en Pain zetten de nieuwe deuren erin. Ik, Kisame en Hidan, als hij ooit nog van de wc afkomt, vullen de deuken in Deidara’s kamer met cement op. Hierna moeten we de muur weer wit verven zoals hij eerst was.
Het is raar, maar tijdens het werken maar ik mij toch een beetje ongerust. Over Sasori en Deidara.
“Denk je dat het goed met ze gaat?”ť vraag ik aan Kisame terwijl we één van de vele gaten opvullen.
Kisame strikt uit zijn gedachten.
“Uh? Sorry, over wie had je het?”ť vraagt hij wat verward.
“Over Sasori en Deidara”ť zeg ik.
Kisame haalt zijn schouders op.
“Geen idee”ť zegt hij.
“O…”ť zeg ik.
“Maak je je erg veel zorgen om ze?”ť vraag Kisame.
Ik schud nee.
“Niet echt. Maar ik zou het wel fijn vinden als ze gewoon weer hier waren”ť zeg ik.
Kisame knikt instemmend.
“Ik maak mij meer zorgen om Itachi”ť zegt Kisame.
Ik glimlach.
“Over hem hoef je je echt geen zorgen te maken. Die red zich wel”ť zeg ik.
Kisame knikt weer instemmend.
“Ik weet het, maar toch. Het is en blijft mijn werkpartner”ť zeg hij.
Een tijd lang word er niets gezegd. Eindelijk komt Hidan van de wc. Net op het moment dat we klaar zijn met het opvullen.
“O, jullie zijn al klaar? Wat jammer nou”ť zegt Hidan met niet veel overtuiging.
“Geen zorgen, als het droog is moeten we nog Deidara’s kamer schilderen”ť zeg ik.
“Joepie”ť zegt Hidan heel sarcastisch.
De deuren zijn er ook ingezet. Pain kijkt even of we de gaten goed hebben opgevuld en zegt dan dat we even mogen pauzeren. Pain gaat snel naar zijn werkkamer maar de rest slentert naar de woonkamer. Ik, Kisame, Kakuzu en Hidan gaan samen op de grote bank in de woonkamer zitten. Zetsu zet zich in de grote stoel.
Kakuzu pakt zijn geld weer en begint te tellen. De rest staart wat voor zich uit. Dan bedenk ik mij iets.
“Waar is die Kumo eigenlijk heen?”ť vraag ik.
Kisame haalt zijn schouders op maar Hidan weet het.
“Ze ging een luchtje scheppen, zei ze”ť zegt hij.
“Wel een hele lange wandeling, vind je niet?”ť zeg ik.
Hidan haalt zijn schouders op. Ik zet mijn pruik af. Ik krijg het er hartstikke heet van.
“Wat vinden jullie eigenlijk van die Kumo?”ť vraag ik om de stilte te breken.
Iedereen kijkt mij nu aan. Zelfs Kakuzu stopt met het tellen van zijn geld. Ik kijk Kisame als eerste aan.
“Vervelend.”ť
Daarna Kakuzu.
“Geld verspilling.”ť
Daarna Hidan.
“Bitch.”ť
Daarna naar Zetsu maar die geeft geen mening.
“Nou ik vind haar een rot kind”ť zeg ik.
Eigenlijk is dit niet helemaal waar. Ik haat het dat Pain zo veel interesse voor haar heeft. Kumo zelf niet.
“Machtig”ť fluister Zetsu vanuit zijn stoel.


Reacties:


MightGuy
MightGuy zei op 1 maart 2010 - 18:20:
He waar is kumo nou !

lol epic, Konan pwnd


witch
witch zei op 25 feb 2010 - 13:43:

leuk,
ga je snel verder?


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 25 feb 2010 - 11:44:
x] Nice, lol die reactie van Zetsu aan het einde. 'Machtig' XD Die weet vast meer dan de rest x'D

Eigenlijk zijn de Akatsuki maar een stel verwende nesten, of niet soms?

Snel verder?


DreadQueen
DreadQueen zei op 24 feb 2010 - 21:10:
nicee ^^
zo veel nieuwe deeltjes en allemal even leuk en spannend!!
snel de volgende!!
Xx.


xInnocence
xInnocence zei op 24 feb 2010 - 21:07:
d'iooooooooh
wat een verwende dingen zijn het ook.
x)