Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Hoofdstuk 10: Mail from an old man

When a muggle meets a Weasley.

25 feb 2010 - 18:41

239

1

287



Hoofdstuk 10: Mail from an old man

Ginny en ik bleven elkaar schrijven.
Na een poosje kon ik goed met de uilen omgaan.
Rick vond de uilen erg leuk, waardoor het voor mij moeilijk werd om mijn brief te bemachtigen.
Op school ging het slecht. Ik haalde slechte cijfers en in de pauze zat ik alleen.
Ik probeerde wel bij mensen te gaan zitten, maar ze liepen gelijk weg. Gina en haar handlangers hadden de hele school tegen mijn op gezet.
Zelfs de leraren waren tegen me, waardoor ik veel tijd doorbracht in het straflokaal.
Niet dat het erg was, hierdoor kon ik brieven schrijven naar Ginny.
Toen ik thuis zat, huiswerk te maken, stormde er iemand mijn kamer binnen.
'RICK! Kan je je hand nou echt niet uitsteken en kloppen? Hoe vaak-' Verder kwam mijn zin niet. Dat was Rick helemaal niet, of hij moest zich hebben omgebouwd in een meisje. 'VEER!' Riep ze. 'GINNY!' Zo ging het nog 10 minuten door.
Ze zei dat ze me wat moest laten zien, een verassing.
Opgewonden liepen we samen naar beneden. Wat voor verassing had ze dan?
Beneden aangekomen zag ik mijn ouders met Ginny's ouders praten. 'Oh dat zal ze geweldig vinden!' Riep mijn moeder uit. 'Dus jullie gaan er mee akkoord?' Vroeg meneer Weasley. 'Van mij mag ze.' Zei mijn vader en hij keek naar mijn moeder. Die knikte enthousiast.
'Vera, je zult nooit geloven waar jij heen gaat.' zei Ginny met een grijns op haar gezicht.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 25 sep 2011 - 21:12:
jajajajajajajajajajajajajajajajaa!D